Okuduğunuz şiir 1.10.2022 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Selçuk Küpçük_ Tebessüm Provaları
Tırnak İçinde Hüzün
... Çerağı sönen pencerelerin kanatlarında Küllenmiş bir kraterdi darağacına kurulan cümleler Gün gelir şairliğim yargılanır Şiirlerim üşür
Bir yudum suya_ Böylesi paha biçilmiyordu Kentimizi selamsız teğet geçiyordu bulutlar Ahh ne uzak bir ülkeydin! Sana yağmura adanan bir çift göz bıraktım Biraz kan müptelâsı Birbirine sarılmış hücrelerim tıknefes İçimde âmâ bir tutku Biraz da mahcup Meyyit bir çiçeğin yalnızlığı ışığım Işığım sana yol olmayacak bilirim
Kim derdi ki makamsız kalacağını Kendi içinde ihbar edilen Sana aykırı/sana soluyan yanların Böylesi tutsaklığa dirençli değildi yüreğim Henüz, aydınlığa bulaşmamış Acıya doymamış Taşlara çizilmiş tekil bir acının çizgileriydi yüzüm Yüzüm en çok bir ihtiyarın duruşuna yakışır
Yıkmadı hiçbir fermanın hükmü kadar Atlasına güdümlü nehirlerin gırtlağından Maviyi solutan sulara ve yeniden yorumlanacak hayata Sözü geçmeyen özgürlük ezgileriydi yüzüm Yüzüm sana bir saray olmayacak bilirim
Gün gelir Bir ses çağırır Sensizlik mabedinde isyan bayrağı dalgalanır Kaygılı şehirlerden dar vakitlere göç başlar Ahh ne uzak bir ülkeydin Ne uzak bir rüyâ Düşündükçe yoran- ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tırnak İçinde Hüzün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tırnak İçinde Hüzün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Mirrorface şairem.. Naçizane şiirimde kendinizden birşeyler bulmanız ve hissetmeniz çok mutlu etti.Şiir dokunmuş ve amacına ulaşmış demekki.Çoğu zaman kurgu, çoğu zaman empati, az da yaşanmışlıklardan dem vururum ve öyle yazmaya çalışıyorum.
"Şiirle şiirle olsun savaşımız da,baŕışımız da,sesimiz de,dostluklarımız da.."
Ne kadar hoş bir dilek.
_Etkili yorum _ Yorumunuzu çerçevesi mavi bir tabloda gönül duvarına astım..
Çok teşekkür ederim varlığınıza , dostluğunuza, kardeşliğinize ve de kadirşinas gönlünüze
Güne çok yakışan, yerini hak eden ,harika bir şiir okudum kaleminizden...Geri dönüp dönüp okudum, tekrar tekrar, özümseye özümseye..."İşte şiir budur1 dedim tepki alacağımı bile bile. "gün geldi şairliğimizi yargıladı" şairliğin Ş'sini bilmeyen insanlar.Gün geldi üşüdü şiirlerimiz yalnızlıktan... Makama tamah edip, makam sevdallıların peşinden gidenler ki çıkarcıydı çoğu şimdi o gemiyi terk eden aciz fareler...
"sözü geçmeyen özgürlük ezgileriydi yüzümüz" bir kez bakılmayan, bağıra bağıra söylenemeyen...Gün geldi isyan ettik, kaygılı şehirlerden dar mekanlara göçtük. etrafımız kar boran, düşündükçe yoran.....yoran hep yoran...
Kaleminize sağlık, epeydir böyle içten ve uzun yorum yazmamıştım kimseye, şiir kendiliğinden düşürdü sözcükleri.Yorum adabına tersse yazılanlar affola ...
Yüzlerce şairin şiirine kopyala yapıştır yorumları hariç,(Çünkü okumadan yorum yapıyorlar) her yorum ister ekeştirel bazda olsun, isterse de olumlu yönde olsun hepsi başımın tacıdır..Sizin gibi zamanından feragat edip okuyan ve şairine değerli olduğunu hissettiren yorumları gördükçe çok mutlu oluyorum inanın.
Çok teşekkür ederim ziyaretiniz ve akıttığınız değer için.
Tesbih şaiir, şiirleri gibi yorumları da kalbur üstü hep.İki ustalığı yan yana Gelişini hiç eksik etmedi ve şereflendirdi hep hânemizi..Allah razı olsun..
Şiir üşüyor.. Oysa üşüten ülke bir o kadar ısıtır parmak uçlarını. Yorar Sanki tüm kemiklerin kırılmışcasına acıtır.. Yine, yenide "şiir" kalbin nefesine şiir..
Yüreğin şiiri üşümesin
Hürmetle selâmlar Ramazan şairim Kavi kaleminiz daim olsun
Çok teşekkürler sayın ely kalbinizin güzelliği ve temizliği güne getirdi belki de şiiri.. Mutlu oldum.. Nezdinizde seçki kuruluna da ayrıca teşekkürlerimi sunarım..☘️ )_(
Çok ifade, her mısrada çokça duygu harmonisi.
Harika şiire gönül dolusu tebrikler saygılar.