Mavi elbiseli bir yaz gecesiydi yıldızlardan taç yaptım başımın üstüne duanın ve ümidin kanatlarıyla yeniden doğdum yeni güne sırtımda geçmişin kocaman yüküyle dudaklarımı uçuklatan düşüncelere aldırmadan rahim zikriyle çoğaltıp yanımda taşıdım hep sevgimi vazgeçmeyen kadınlar bilirdim ki güzel severdi hele hele çingene mavisi ise yüreği..
Tuttum ellerini aydınlandı hayallerim göğsüme bastırdığım ilk rengim kendini ezberleyen duam örtünüp kokladıkça uykumu gördüm gerçek sevda düşümü öyle ki sarılmak değmenin masalı oldu bir uzak akraba şimdi sonbahar..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çingene Mavisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çingene Mavisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli dost Güzeldi eser, şiir tadında Bizde okuduk ve kutladık yürekten, yalansız ve riyasz Gönlün abat olsun, huzurla dolsun, tüm şiirlerin birer ŞAH ESER vede benzersiz olsun Şiirle kal, sevgiyle kal, dostça kal vede sağlıkla hoşça kal
Çingene bayrağının yeşil ve maviden oluştuğunu biliyorum da ama çingene mavisini hiç duymamıştım. Hoş mavinin her türlüsü güzeldir can şairem mavile...sini bilmesem de şiiriniz harikaydı... Yürek sesinize gönül dolusu tebrikler. Şiir yüreğinize sevgilerimle
Çingene mavisi güzeldi yakışmış arkadaşıma maviler gözler çakır gibi parlamış yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun sevgiyle selamlıyorum yüreğinizi 🌹🌹🌹🌹🌹
Muhteşem!..İlgiyle okudum..Rengarenk insanlar olduğuna inandığımız için en güzel renkleri taşıyanlara mal ediyoruz.Oysa mavi özgürlüğün, pembe umudun, kırmızı aşkın simgesidir..Sarı da hasretin.Yeşil ömrün yani yaşamın..Taşımasını bilen herkesin ve her kesimin yüreğinde kocaman bir gök kuşağı oluşturur..Mutluluğun ilk adımı rahimle başlar.İnişler ve çıkışlar mutluluğa çivi çakışlar sonradan başlar.Kaleminiz daim olsun.Her şey biz insanlar için.Dibe vurmadan ayaklarımızdan güç alamıyoruz maalesef.Sağlıcakla..Saygıyla..
angut gibi sadıktım ant içmişti yüreğim sana terhisi olmayan asker gibiydim sarp geçitlerin, ormanlık gülüşlerin, dağlık bakışın olsada adın vatandı bende ve vatanı karşılıksız sevmek okundu kulağıma seni ben beni sen bildim sevdim sadece sevdin
güzeldi şiir ince ince nakşedilmişti tıpkı şairesi gibi
Oldukları gibi eğlenceli bir o kadar da değerlerine sahip çıkan..
Televizyonda bir dizi vardı ''Üç Kuruş'' ilk iki bölümü sarmamıştı ama daha sonra müptelası olmuştum. Bir avuç insanın mücadelesi, fakirliklerine rağmen iyi ya da kötü günü paylaşmaları. Korkusuzca verdikleri savaşları anlatıyordu.
''Çingene Mavisi'' onların sevdasını anlatan bir renk diye düşündüm. Çünkü dizide sevdalar vardı. Çingeneler ''Seni seviyorum'' demezler diyordu .Kartal ( Başrol oyuncusu). Ateşle ''Ben de '' yazmıştı çok hoştu.
Güzeldi eser, şiir tadında
Bizde okuduk ve kutladık yürekten, yalansız ve riyasz
Gönlün abat olsun, huzurla dolsun, tüm şiirlerin birer ŞAH ESER vede benzersiz olsun
Şiirle kal, sevgiyle kal, dostça kal vede sağlıkla hoşça kal