Düşünür; yeniden düşünen ve şimdiye kadar üzerinde düşünülmüş şeylerin asla yeterince düşünülmemiş olduğu kanısına varan kimsedir. (Paul Valery)
Paylaş
kolektif bilinç ve sırat I müstakim çağ atlatan bir eşik dersin dersi bu -bileşik kaplar teorisi yahut herhangi bir darb I mesel suni ayaklanma, şekilsiz neşter
sorulur o an biz ki bir damlanın zehrine- şifasına dayanamaz salkım saçak dağılır ve sırrın ışığını sindiremeyiz
neden ve nasıl olur bu cereyan hem bütüne talibiz hem.de’m paramparçasıyız kendimizin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
pisagor bardağında çizgi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
pisagor bardağında çizgi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
asıl ben teşekkür ederim, redaksiyon hatasını bildirdiğiniz için., fakat bu hoş etki ve söyleyiş zorunluluğu başka bir duyumsamayı metne kattı. "dahi" anlamından çıkarak ,"hemde'm" sözcüğüne evirildi
Şekilsiz şeklini arayan her şeyin, kendi neşteri; deşer bilinçli söylemi, kendilik dışında kalan bilinç dışı ise, söyletir ona, hiç söylenmemiş olanı. İşte bu yarıkta kurulan sırat-ı mustakim ve kavsi çatlak köprü, geçildikçe sallanır. İşte şair teki o sarsıntıda, onun sahiliğinde ve kendi bilincinde, yazar durur, durmaksızın hem o yazgıyı hem de yaşantıyı. Ve sorar, geride kalana; bu bir kül mü, yoksa yıldız tozuna bulanmış kün mü?
"tektir ve biçimi yoktur sevmenin" kim bilebilir iman ve itikadın sonsuz kapısı var elbette yalnızca birinden geç de denilebilir dilediğinden de ama hiçbiri seçimin tam olarak kendisi değil yalnızca göstergesi, hayali veya gölgesidir herşey düzlemde olmuş- bitmiş bize de şahit olma imtiyazı tanınmış olabilir zaman, mekan merceğinden bakıp ayrıştırabilmek için hesapsız rızık ve hatasız tartının talibiyiz sonsuzu algıya kapalı aklımızın sorunsuz matematiğe duyarlı bir makamı bulabilme gâye ve gayreti içindeyiz olabildiğince
Düzeltme: hem de
Şiirin alt yapısı tarih ve felsefe olunca böyle derin ve dikenli olabiliyor. Zeki insanlar, bir anlamda Tanrı'nın lütfuna mazhar insanlar...
Teşekkür ederim