Konup kalktıkça yüreğim tutkunun kışlasına bestecisi bilinmeyen bir aşk şarkısı söylüyor mevsim gün renk değiştiriyor saçlarımda adsız bir çiçek gibi parlıyor gözlerim.
Sen ki; incecik arayışım sevmemin başlangıcı sarhoşluğum kök oluşum ek oluşum hasretim gün’eşim hayatımın özeti mavinin en güzeli..
Sarıldıkça sesine yankılanır sevdan başka bir düğündür ömrümün her günü soluğum soluğuna saymandır yaraları sarmakla hükümlü yarınımız daha da sevdalıdır geç kalmış düne karşı mühürlü.
Yaşlı yüreğimin utangaç itirafı başı ’’sabır’’ sonu ’’umut’’ olan hikayemizde gökyüzüne gönderdiğim duamın yeryüzündeki cevabı kanatlandıkça yüreğimden bir güvercin sığmaz ki kuşlu aynalara gülüşlerim Seninle yan yana yürümek yolların en güzeli uzanıp dinlenirken ellerinde başım göğsünde Aslanın aslanı sevdiği gibi..
Özledikçe sevdiğim özledikçe trip attığım özledikçe nazlandığım ’’Olur’’ diyen ağırbaşlı hallerini gülümseyip tartışmadan kaçan hallerini merak edişlerini sahip çıkışlarını sevdiğim adam doğum günümüz kutlu olsun nice nice yıllara sağlık mutlulukla iyi ki varsın iyi ki hayatımdasın Can Canım ..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Can Canıma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Can Canıma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birincil manasında, yani canlılar dünyasında alırsak Erkek aslan sizin de bir yoruma cevabi yaklaşımınızda ifade ettiğiniz üzere ağır canlıdır
Hatta geçmiş yıllarda bir spor programında, tam da Cimbom'un şampiyon olduğu bir sırada Ahmet Çakar müthiş bir gaf yaptı O çakar çakmaz çakan çakmak edasıyla, ben şahsen Galatasaray'ın ambleminin aslan olmasını doğru bulmuyorum, aslan dünyanın en şerefsiz hayvanıdır demez mi?
Programda Galatasaray'lı olan Rasim Ozan Kütahyalı sinirlendi, tepki gösterdi, ben hayatımda böyle bir saçmalık görmedim be kardeşim yaptı, haklıydı da kuşkusuz
Sonra Ahmet hoca lafı nasıl doğrultacağını şaşırdı, büyük bir egoya sahip olduğundan olsa gerek, tabi toparladı da
Kardeşim, ben erkek aslanı kastettim, erkek aslan avda tembeldir, sofraya kurulur, avın en iyi yerlerini yer, bütün gün uyur dedi ve çıktı işin içinden
Oysa gerçek tam olarak böyle değil, değil mi?
Sırtlan sürüsü aslan ailesini tehdit ettiğinde, o yavaş erkek aslan bir pençe vuruyor, dört takla attırıyor sırtlana, ailesini sırtlanıyor bir anda hani
Demek, hiçbir şey göründüğü gibi değil hayatta, ve maalesef ön yargılarımızın ve alışkanlıklarımızın tutsağıyız çok kez
Birde bir fıkra anlatayım evlenme yıl dönümünüzde Aslan ile boğa yemekteler, sohbet ediyorlar, yiyip içiyorlar Vakit ilerliyor tabi, aslan müsaade istiyor inceden, boğa otur be kardeşim daha erken deyince aslan biraz daha oturuyor da, az sonra yine müsaade istiyor, boğa alaya vuruyor işi, karından mı korkuyorsun ayıp ayıp deyince aslan sinirlenir Yahu kardeşim der, seni evde bir inek bekliyor, beni tıpkı benim gibi bir aslan bekliyor.
Kıssadan hisse, dişi aslanın da erkek aslanında yeri, heybeti ayrı elbet
Nihayet hocam Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket Nice sağlıklı, huzurlu, mutlu yıllar dilerim ailenizle beraber Selam ve saygılarımla.
Hocam öncellikle değer verip zaman harcayıp bildiklerinizi yazmışsınız çok teşekkür ederim..
Allahtan biz Beşiktaşlıyız :)
Bizim doğum günlerimiz aynı gün ve doğduğumuz güne yazmıştım.
Şu bir gerçek ki; aslanlar rahatına acayip düşkündür. Âmâ kadın aslan canı isterse çok çalışkandır. Bu arada Boga da oğlumun burcu. O da aslandan farksız. Bizler genelde zihnimizi kullandığımız işleri yapar başarılı oluruz. Bedenlerimiz çok kıymetlidir o yüzden de tombişizdir az biraz..Ama asla şerefsiz olamayız gururumuz egomuz bizi her zaman yalnış yapmaktan korur. Aslanlar güzelliği iyiliği sever genelde hep yöneticidirler ki; ben de yirmi yıla yakın dernek başkanlığı yaptım. Aslan erkeği fazla konuşmaz kadını cırcır böceği gibidir. En son söyleyeceğini ilk önce söyler.Ben erkek aslan olsaydım mutlaka ya yengeç ya da aslan kadınıyla evlenirdim. Acayip duygusal merhametli ve sevgi dolu sadakatlidirler..Erkek aslanlar flörtözdür ama severlerse evlerinden dışarı çıkmazlar..Yerimiz heybetimizle aslında yumuşacık yüreğimiz vardır..:)
Mutluluğunuz daim olsun ferda ablacığım darısı başımıza inşallah bizde mutlu olacağımız bir yürek ile hayatımızı birleştiririz. Allah hayırlı ömürler versin selametle kalın...
Çok teşekkür ederim. İlk heyecan olmayacaktır tabii ama sevgiyle bir ömür yaşamak dileğimiz.. Aşkın yerini sevgi sevginin yerini alışkanlık alacak belki de Allah ayırdığında yüreğimiz hep birlikte olacak.
Şiir çok güzel, bu mısraları hakeden bir adam var mıdır diye de düşünmeden edemedim bağışlayın, çünkü bu yürek seli en çok kadına akar, yani bizim köyde böyledir:) deyip fazla uzatmadan tebriklerimi sunuyorum:) yüreğinize sağlık..
sevgi ile birleşen ellere
en güzel aşk şiiri yazılmış.
senden başka kimseyi sevemem ben”, demiş.
madem öyle hiç bitmesin mutluluk :)