Ezan kokan bir karanlıkta üç günlük dünyanın ilk gününe dönüyorum yorgun bir yolcu gibi isyanlara düğüm atıyor suskulu ayinler çocukluğum çıkıyor anılarla karşıma geçmişin kazısında.
Bir fincan kahve gaz lambası radyo ve dantela ile düşlerimi örüyorum Ihlamur tadıyla beslenirken günüm eski sözcükler ısırıyor paslanmış dilimi koşuyor yakıcı bir özlem yüreğimde dört nala ısırgan irkilişler okşuyor ruhumu ibrişimle eğirip büktükçe sözcüklerimi yontulmuş uçlu kalemimle içimin sarnıcında ikinci ben sürüyor tozlara uğultunun izini isyanlara düğüm attıkça toprağa koyduklarım sarıyor iplik iplik sessizliği bir yumağa kan doluyor dudaklarıma Dağılıyor hatıralarım kara bir dumanın içinde külliyetli miktarda s’isten bir çelengi bırakırken mezarlarına..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kefenim Sis Rengi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kefenim Sis Rengi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ruhun derinliklerinden gelen ve çokça nedenden kaynaklı olabilir, zaman zaman herbirimizin yaşadığı ve fakat usta kaleminizle en güzide şekliyle hayat bulan dizelerdi okuduklarım. Müteessir ediciydi gerçekten. Yüreğiniz var olsun. Saygı ve selamlarımla.
Fondaki manzara harika tam bir nostalji havası estiriyor insana. Şiir de öyle isli, sisli anılarda geçmişe bir uzanış... Bütünüyle muhteşemdi sevgili Ferda. Tebrikler yürek sesinize. Sevgilerimle...