Yanakların gamzeli. kiraz gibi dudağın. Kalbindeki aşkını gözlerinle serersin. Belli ki hep aklında , sevdiğine adağın. Elbet bir gün kavuşur,muradına erersin.
Dalgalanır saçların dağdan gelen yel ile. Geçirirsin sürünü, ırmaktaki sal ile. Hayallere dalarsın, kokladığın gül ile. Deredeki sazlardan sepetleri örersin.
Anan baban razıdır her yaptığın işinden. Çoluk çocuk kaşıklar,pişirdiğin aşından. Yanarsın için için kim anlar göz yaşından. Gördüğün her rüyayı,vuslatına yorarsın.
Seher vakti sürünü, indirirsin ovaya Koyunların sütünü,doldurursun kovaya. Akşam olur dönersin,obandaki yuvaya. Turnalara bakarak ,ondan haber sorarsın.
Doğanın nimetleri, ayağına serilmiş. Kırlardaki çiçekler sanki sana derilmiş. Güzel huylar toplanıp hepsi sana verilmiş. Uzaklara bakarak ,ne hayaller kurarsın.
Yaşamın çok farklıdır,kıl çadırlar otağın. Yorganındır yıldızlar,ince şilte yatağın. Yeşil çimen üstünde yastık olur eteğin Kara gözlü kuzunla,sohbet edip durursun.
Türkmen kızı aşıksın kimseyi görmez gözün, Sevdiğine vermezler, töreye geçmez sözün Sabırlı ol meleğim , solmasın güzel yüzün. Mutlu olmak hakkındır,en sonunda görürsün[
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Türkmen Kızı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Türkmen Kızı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet Ülkü öğretmenimiz şiirlerinizin sesleri terapi biz okurlara efendim! Sayfanızdan Türkmen kızlarına sevgi selamlarımla.., Saygılarımı bıraktım güzel huzur veren kaleminize🌸☘🌸☘
Oya gedik tarafından 7/23/2022 6:08:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yüreğine sağlık hocam tek kelimeyle muhteşem yüreğiniz dert görmesin su gibi akıp gitti o keyfle okudum kaleminiz daim olsun tebrik eder hayırlı çalışmalar dilerim Allah’a emanet olunuz esen kalınız
Sevgili üstademiz Ülkü Ahıska'nın kalemine yakışan bir şiir Şiir ve gönül sayfanızda emek verilmiş, duygu ve edebi edebi yönüyle, su gibi akıp giden güzel bir şiir okudum. Duygu yüklü vurgulu bir şiir kaleme almışsınız. Beğenerek, emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Beğeni ve tam pauanla emeğinizi selamlıyorum. Kalemin duygulu, vurgulu ve edebi gücünü gözler önüne seren seçkin bir eser. Tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla efendim. Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.
Bayramınız mübarek olsun, Çok güzeldi,çok acıklıydı,sevgi ve özlem vardı, O güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml her daim
Severek, büyük bir keyfle okuduğum bu duygu yüklü güzel şiirinize verdiğiniz emekleri canı gönülden kutluyorum Öğretmenim..Mutlu bayramlar diliyorum..Hoşca kalın..
Canı gönülden kutlarım bu güzel şiirinizi ve sizi beğenerek haz duyarak okudum ellerinize yüreğinize emeklerinize sağlık tebrikler ilhamınız sonsuz kaleminiz kavi her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi akşamlar diler Ankara'dan sonsuz saygılarımı sunarım...
Değerli şairim kaleminizden güzel bir eser düşmüş sayfanıza beğeniyle okudum yüreğine ve emeğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nicelerini sayfanızda görme dileğiyle selamlarımla kalın sağlıcakla
Sevgili Ülkü Hocam... Sanatın zirvesidir her eseriniz ve her anlamda yüreğe iyi gelen eşsiz bir sunum. Varlığınız ve kaleminiz çok değerli. Güzel ve asil yüreğiniz dert görmesin sevgili hocam.
Diğer şiirlerinizde olduğu gibi bu şiirinizde de mana derinliği, bir usta kalemin elinde şekillendiği o kadar belli ki. Şiirinizdeki etkileyici ses, şahane yorum beni dinleyin diyor. Ben de keyif alarak dinledim Üsdadem. Resimle, şiir o kadar güzel özdeşleşmiş ki, bildiğim kadarıyla resmi siz, bu şiir için hazırlamışsınız. Şiirdeki ustalığınız kadar resim sanatınız da mükemmel . En kalbi duygularımla kutluyorum. Selam ve saygılarımı sunuyorum. Hoşça kalın...
elam ve saygılar değerli dost Hoş bir eser okuduk kaleminizden Tebrik ediyorum yürekten, yalansız ve riyasız Nice güzel şiirlere hep birlikte inşallah Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Şiir de yorumda muhteşemdi Gıptayla okudum dinledim kaleminiz daim olsun değerli Ülkü hocam yüreğinize sağlık dileklerimle kutlarım eserinizi selam ve sevgilerimle
Harika duygularla yazılmış ve seslendirilmiş sanırım görseli de size ait muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Çok güzeldi,çok acıklıydı,sevgi ve özlem vardı, O güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml her daim
Bazı törelerimizde hala insan sevdiğine kavuşamıyor... Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık üstadem güzel ve manidar bir şiir Tebrik ederim... Saygılarımla...
SELAMET99 tarafından 6/23/2022 4:23:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
emeginize yüreginize saglik .
Siirde aranan her sey var cok tesekkür ederim ,