(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU BİR KIYAMET &1& şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU BİR KIYAMET &1& şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sonra yol alıyor anlarım Astım tüm anmaları Zaman saniyeye hasret
Özlüyorsun…
Susuyorum ölümüne Dudaklarımda senin sükûtun İçimde gizler/ gizem sende
Yalnızca sen biliyorsun
Bu bir kıyamet…
şiirleriniz yüreğimi parçalıyor sevgili NENA... başka bir sır var sizde. gizli bir dert, apaçık bir sevda, küçücük bir sitem, ve çokca pişmanlığın izlerini görüyorum. Bilmem yanılıyor muyum? Sizin şiirlerinizi bir dağ başında okumayı ve ötelere haykırmayı istiyorum hep... Kutluyorum... Hem de binler kez. İyi ki varsın NENA... İyi ki burdasın... Ve seni çok seviyorum. Selam ile...
... kıyametine tehir edilmiş yalnızlığın sancılı devşirme aydınlıkları dolanıyor dolanan sadece ay dünya mutsuz rahlesinden geçmiş her fiil kıyam ediyor -sana- dokun ve kutsa okun ve arın bak ve yak isteyenlere sen şefaat geçip gidenlere beraat yüz sürenlere mahremiyet ya bu kıyamet ya da aşk'la sana ilelebet zorsa seçmek aç ellerini dön yüzünü kendine katre katre damlayana gözlerinden şükret...
...bilen biliyor belli...her kim biliyorsa diğerine anlatmasın...kıyamete kadar...
alicengizoyunu
alicengiz oyunu tarafından 8/28/2008 4:54:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
Parmak uçlarımda bir sızı Çekiliyor kanım sana akarken Ellerim bu muammadan çokça alacaklı ******************* ben sana iyi yazıyorsun derken yağcılık etmediğimden nasılda emindim... yazılarım iyi ama şiirde yokum derken de ne kadar mutevazi imiş gül yüzlü kardeşim... **************** Sonra yol alıyor anlarım Astım tüm anmaları Zaman saniyeye hasret ****************** onca çok şey nanca cılız bir ana sığdırmak hasreti yada bir düşte görüp yanmak an, saniyenin içinde kaçıncı maksimum küçülme...?
sevgil Nena kardeş... sen yaz... öykülerden önce şiirlerini okumak daha güzel... birde yüreğinin samimiyeti... çocukluğumun kentine Adana ya selamlarımı söyle benim için... beni şair eden o esmer kızı görürsen de selam söyle sen söyle o duyar kardeşim... ... sen hep şiir yaz Nena... güzel yazıyorsun kardeşim
Benim güzel bacım yine ne güzel dizeler yazmış takipçisiyim bu farklı kalemin sanmaki okumam ben ama pek yorumlamam cana can dostum kalemin varolsun...
Geliyorsun… ................... Düşünüyorsun… ....................... Dinliyorsun… ................ Öpüyorsun… .................... Özlüyorsun… .......... Yalnızca sen biliyorsun
Nena, Nena! Ah be güzelim, beni af edin. Aralarını doldurmaya kalktım. İnanın sizden güzelini bulamadım. Ne haddime dedim, ve sizden özür diliyorum. Böyle bir mükemmel anlatım anca böyle güzel olur dedim Ve de güzelliğiyle baş başa bıraktım, tekrar okudum. Yüeeeeğinizin bu zenginliğine selam saygılarımı sunuyorum.
Teyyar DUMLU tarafından 8/27/2008 9:51:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
NeNa,neolur ne olmaz dedim önce sigaramı yakmalıyım.Bu NeNa,ne yapacağı belli olmaz şiire dayanamaya bilirim,yaktım sigaramı sonra şiire kaydırdım gözlerimi,bilisayarım işgaldeydi çocuklarca gün boyu geç kalmışım,haklıymışım.İşte kıyamet!Efsane gibi değerli dost...Yürekten kutlarım.Selam,saygı...
Gözlerimdeki eksik bakışlarla kucaklıyorum seni Gülümseme / tuhaf geliyor bana Ay ışığı yoruluyor solgun şafaklarımda
Geliyorsun…
Parmak uçlarımda bir sızı Çekiliyor kanım sana akarken Ellerim bu muammadan çokça alacaklı
Düşünüyorsun…
Ürkek bir güvercin tadında duruyorum yanında Baş çevirsen hani yüz eğemem sana Duyduğun tüm yalanları unut
Dinliyorsun…
Bir albatros oluyorum gözlerinde Kanatlarım bile yok belki Sevişmelerim yarı ürkek
Öpüyorsun…
Sonra yol alıyor anlarım Astım tüm anmaları Zaman saniyeye hasret
Özlüyorsun…
Susuyorum ölümüne Dudaklarımda senin sükûtun İçimde gizler/ gizem sende
Yalnızca sen biliyorsun
Bu bir kıyamet… ******************************************** Su gibi olmuş şiiriniz, bir içimlikti şairem keyifle okudum, yüreğiniz var kaleminiz daim olsun..
NENA öncelikle seni ve sayfanda yorum yapan Güldane hanimi görmekten cok mutlu oldum, ben yokken sizin sayfadan ayrildiginizi düsünmüstüm. Siirine gelince herzamanki tadinda, ask in en güzel hallerini anlatiyor harika bir tat.Gelmek, düsünmek, özlemek, öpmek, dinlemek... Ve netice de ask i bilmek cok cok güzeldi. Kutlarim.
Susuyorum ölümüne Dudaklarımda senin sükûtun İçimde gizler gizem sende
Yalnızca sen biliyorsun
Bu bir kıyamet… ****************** Ay ışığı yoruluyor yorgun şafaklarımda ***geliyorsun. ********************* TÜM SEVMELERİM TÜM ÖZLEMLERİM TÜM BEKLEMELERİM SANA DAİR **SUSUYORUM BU BİR EYLEM BU KIYAMETİM.. SEVMEYE AİT DEVİNİMLERDE BİR YORULMUŞLUK ÖGESİ VAR..ONU SADECE SENİ ANLAYAN BİLİR NeNa SEN HEP DERİN VE İÇSELİ YAZIYORSUN ÇOK BEĞENİYORUM KALEMİNİ. DERİNDEN İÇLİ BİR SU GİBİ DİZELERİN. HEP SEVGİMDESİN. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
Kalk doğrul kıyam et
Ermeden vuslata
Kopmasın kıyamet...
...
vesselam..