(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AİTLİK BU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AİTLİK BU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bileklerimi keseceğim sonra kan lazım sana /verebilme çilesi
ve uyuşmazlığı takvimlerin zamanı dondurup seveceğim
düşüyorum. avare bir ağızdan soyunarak dudaklarının çizgilerinde bir yaşam sürmek adına. Tüm iklimleri seni çoğaltan bir mevsim aralığına sığdırıyorum.yitik düşlerden sıyırıp gövdemi,köklerinden tutunarak yeniden filizleniyorum...henüz keşfi ve kaşifi olmayan bir ütopyanın yolculuğunda arşınlıyorum senli soluğumu.. nefesinde... sesinde... sende... büyüyorum..
Canım benim, bugün çamaşır yıkadığım için şiirindeki Pygmalion'dan bahsedememiştim :))) Geldim ve onun hakkında iki tane bir şeyler ekliyeyim dedim :)))
........ Kendime bir iyilik yapıyorum şimdi Kendim için seni yaratıyorum....
Yontuyorum seni ucu paslı parmaklarım Pygmalion aynı kaderi paylaşacağım seninle bekle
'' ey aşk sen nelere kadirsin''
''Pygmalion Kıbrıs adasında yaşamış, kadınlardan nefret eden bir heykeltraştır.. Pygmalion işini çok severdi. İnsanlardan uzak,kendi halinde yaşar, tüm ilgisini ,dikkatini heykellerine verirdi. Yeni yeni heykeller yapar ,onlara isimler verir,onlarla konuşur, dertleşidi.
Birgün pygmalion fildişinden çok güzel bir kadın heykeli yaptı ve ona Galatea* adını verdi. Heykel o kadar etkileyici ,güzel ve alımlıydı ki tıpkı canlı gibiydi.Heykeli bir kadın gibi giydirip, süslerdi. Pygmalion kendi yaptığı heykele aşık oldu. Onu tüm kalbiyle sevdi. Artık diğer heykelleri de bırakıp hayatını Galatea'ya adadı. Onunla ilgilenir, süsler,sarılır ,okşar öperdi. Bu durum o'na gün geçtikçe acı da vermeye başladı.
Birgün tanrıça Afrodit Pygmalion'un acısını,yakarışlarını duyup o'na acıdı ve fil dişinden yapılmış galatea'ya can verdi. ( Pygmalion ,heykeli öperken heykel de ona karşılık verir) Bunun üzerine Pygmalion ve Galatea Afrodite şükranlarını sundular ve Afrodit de onlara sonsuz mutluluk ve huzur bahşetti. Artık Pygmalion da insanlardan kaçmayı bırakıp onların arasına karıştı. '' (Alıntı)
Sevgilerimle NENA..
Umarım bir gün bizlerde gerçekleştirebiliriz kendi sevdiceğimizleri :)))
Canımsın benim, bak bu resim tam oturmuş yerine :))) Ne demek tabiki derlerim senin için de arkadaşlarım için de .. Bundan büyük bir keyif alıyorum ama diyorum ki şu Pygmalion'un yaptığı heykel gibi bende şu derlemelerimden lkendime bir sevgili derleyebilseydim çok iyi olacaktı :)))) Seviyorum senide, şiirlerinide, yazılarınıda, öpüyorum çok ....
Nena siirlerinde ayri bir sey var, duygudan kuraldan öte bende bu tarzi cok seviyorum. Cesaret var, asilik var, sevginin baska bir boyutu var. Kalem de oldukca dik ve onurlu. Kutlarim NENA...
Doğmanın çok daha kolayları KARDELENİN kar yüzeyine nazlı çıkıp etrafa ürkek ama bende varımmmm diyen bakışı gibide olabiliyor yüreğinize sağlık doğan her aşk anı sizi hayata daha çok bağlasın
ve kendimden bir parça..
bende fakat sana ait
usulca sokulur yanıma e
llerimden tutar yüreğime akarsın ..
sevdim bu şiiri