Bir elimde yetişkin gün ışığı diğer elimde aysız gecenin fotoğrafı. İçimde kar yüküne dayanamayıp kırılan ağacın sancısı...
Yaslanıyorum şafağa tereddütsüz kabulleniş ile.. Mevsimsiz esen rüzgarın gölgesi dalgalansa da bayrak gibi göğsümde.
Ve bir düş’ü bağlıyorum adak ağacına tam da ölümden söz ettiğim anda.
Korun düşüyor suya yayılıyor klarnet sesi bahara Dönüyor tövbem pusuya yasak yayın yapıyor toprak. Kayan yıldızlar kimin umurunda..
Çarpıp çıktığım kapı önleri ikindinin kaygan yokuşunda. Kekik kokulu arka bahçem Bekliyor son dans için kapında... Bir top gülüşünü yuvarla gelsin bana...
Soluyorum binlerce yılı Bey dağının akşamında. kalbim kalbini dinliyor sessizce boğuluyor hücrelerim ışığında...
Vaktin dibine bak gülüm sesin çarpıyor duvarlarıma sevgi olup dönüyor sana. Bir basamak daha çıkıyor sevincim gün boyu sol göğsümün altında...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevincimin Kocaman Merdiveni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevincimin Kocaman Merdiveni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çarpıp çıktığım kapı önleri ikindinin kaygan yokuşunda. Kekik kokulu arka bahçem Bekliyor son dans için kapında... Bir top gülüşünü yuvarla gelsin bana.
Bu harika dizeleri duygular ile harmanlamak ve coşkun akan ırmak edasında gönüllere sunmak emeğinize yüreğinize sağlık saygılarımla
Merhaba değerli kalem Güzeldi şiir, her zaman ki tat ve deminde Biz de okuyor ve kutluyoruz yürekten, yalansız ve riyasız ALLAH'A EMANET OLASIN, SAĞLICAKLA KALASIN Bu yoruma 1 cevap yazılmış.
Değerli şairim sayfanızda yüreğinizin sesini yansıtan güzel bir eser okudum anlamlı ve akıcı bir dille yazılmış eserinizi ve sizi kutlarım nice böyle güzel eserler sayfanızda görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Çarpıp çıktığım kapı önleri
ikindinin kaygan yokuşunda.
Kekik kokulu arka bahçem
Bekliyor son dans için kapında...
Bir top gülüşünü
yuvarla gelsin bana.
Bu harika dizeleri duygular ile harmanlamak ve coşkun akan ırmak edasında gönüllere sunmak emeğinize yüreğinize sağlık saygılarımla