A be şair şiirlerimden cımbızla kelimeleri çekip zamanı ’’an’’a ekleyip temcit pilavı gibi pişirip pişirip ’’bir gün üyle bir gün büyle ederim ben bu aşkın içine’’ dercesine serersin güzler önüne..
Oysa yıpranan kelimelerin verdiği güven aşiyan mevsiminde katledildi sarnıcı olmayan boşluk mubah Tanrısına ç’evrildi ölüm teğet geçtikçe yanılgılara militan bir ruh eklendi usul usul estikçe bilinmezler ülkesinde ayarsız vaatlere üç kuruş atılıverdi hayal ağacı dar ağacı deseler de eğildi insan yansımasıyla o gölgesiz aynanıza hayallerden kolye yapıp tutturdu yüreğini kör düğüme gece döktükçe küllerini üzerine söz bakracından acı acı gülüverdi.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜÇ KURUŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜÇ KURUŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
A be şair şiirlerimden cımbızla kelimeleri çekip zamanı ’’an’’a ekleyip temcit pilavı gibi pişirip pişirip ’’bir gün üyle bir gün büyle ederim ben bu aşkın içine’’ dercesine serersin güzler önüne..
Muhatabına acı okuruna tebessüm ettiren bir giriş olmuş güzel olmuş Tebrikler
Gaye bağcıyı dövmek olunca....
Noktaları siz doldurun.
Oysa tatlı tatlı üzüm yemek var ya...
Üzülme ki kalbi mevlam bilmekte gerisi hikaye.
Selam dua ve saygıyla...