Sevdamın kuytusunda göverdin göverdikçe, Yüreğimi el gibi gezip gitme ne olur! Nazlandıkça nazlandın sana gülüm dedikçe, Seni benden sessizce yüzüp gitme ne olur!
Bir bahar sabahıydı gözlerimde doğmuştun, Hüzün sağanağımı sevgilere boğmuştun, Gam kasavet ne varsa etrafımdan kovmuştun, Hicranın şerbetini ezip gitme ne olur!
Mahzun bakışlarınla gönlümü tutuşturdun, Hislerimin üstünde hayaller uçuşturdun, Bir tatlı tebessümle ruhumu yatıştırdın, Emeksiz sevgi olmaz bezip gitme ne olur!
Yorgun umutlarımı diken üstünde tuttun, Bazen viran bir handa bazen çölde unuttun, Ne sevgi beşiğinde ne gönlünde avuttun, Kaderimi ipliğe dizip gitme ne olur!
Adadım da ömrümü gözünün elasına, Razı geldim aşkımın her türlü belasına, Biraz hoşgörülü ol gönül müptelasına, Aşkımı tiye alıp üzüp gitme ne olur!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE OLUR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE OLUR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevdamın kuytusunda göverdin göverdikçe, Yüreğimi el gibi gezip gitme ne olur! Nazlandıkça nazlandın sana gülüm dedikçe, Seni benden sessizce yüzüp gitme ne olur! DEĞERLİ ŞAİRİM YÜREĞİNİZ DAİM OLSUN SELAM VE SAYGILAR....
Güzel yürekli dost değerli şairim yüreğinize emeğinize sağlık kaleminiz kavi ilhamınız daim olsun nice güzel eserlerde buluşmak dileği ile esenlikler dilerim
Yorgun umutlarımı diken üstünde tuttun, Bazen viran bir handa bazen çölde unuttun, Ne sevgi beşiğinde ne gönlünde avuttun, Kaderimi ipliğe dizip gitme ne olur! Tebrik ederim Yüreğine kalemine emeğine sağlık