(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞIĞIN ÇIRAĞIYIM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞIĞIN ÇIRAĞIYIM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim her zamanki gibi güzel anlamlı duygulu ve akıcı bir eser i beğeniyle okudum yüreğine sağlık tebrik ederim kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Duyarlılıkla yazılmış sevgiye dair mısralarınızı imrenle okudum. İlham vericiydi gerçekten de. Yürek sesiniz daim olsun dilerim. Saygı ve selamlarımla.
Sevgili kardeşim değerli kalem: Ümit Zeki Soyuduru Su gibi akıp giden: Aşığın Çırağım Şiirinizi okudum. Kalemin duygulu, vurgulu gücününü; sanat ve edebi değerini gözler önüne seren seçkin bir olmuş. Çok güzel bir şiir kaleme almışsınız üstadım. Beğenerek, emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak okudum. Tebrik eder her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olmasını dilerim. Şiir, sanat ve hayat yolunuz su gibi açık ve Güneş gibi aydınlık olsun. Sevgi ve saygılarımla.
Gönül vazgeçmiyor senden, Ne bulur ki bilmem sende! Çekip alsan seni benden, Ben mi kalır şu bedende!
Bırakıp git bende beni, Unuturum belki seni, Aşka güç yetmiyor hani, Tüm varlığım sana bende! üstadım bu güzel eserinizi kutlarım yüreğinize sağlık selam ve saygılar...
Gönül vazgeçmiyor senden, Ne bulur ki bilmem sende! Çekip alsan seni benden, Ben mi kalır şu bedende!
Bırakıp git bende beni, Unuturum belki seni, Aşka güç yetmiyor hani, Tüm varlığım sana bende!üstadım bu güzel eserinizi kutlarım yüreğinize sağlık selam ve saygılar...