Sakın üzme kendini umutlar yeşerecek. Buz tutmuşsa yüreğin,zemherinin yazı var. Sabır eden gönüller muradına erecek Kara kara düşünme,siyahın beyazı var.
Sembolümüz barıştı bu gayeyle coşardık. Huzur bozan olursa,hayret edip şaşardık. Ayırmazdık din mezhep,kardeş gibi yaşardık Aynı vatan içinde, çerkezi var lazı var.
Karışmayın kulların kendi ibadetine. Saygı duyun insanın örfüne adetine. Bakmayınız cahilin,yanlış kehanetine Hak yolundan ayrılma manevi bir hazı var.
Bu toprağın rızkını beraber yiyip içtik. İhtiyacı olana,her zaman kucak açtık Karnımızı doyurup ekinlerini biçtik Elindeki çokların,başkasında azı var.
İnsan gibi yaklaştık yıldızlar barışmadı Hukukuna hakkına hiç kimse karışmadı İrdeleyip de seni, karşında yarışmadı. Öğüttüğün unların üzerinde tozu var.
Nankör olan kulları inan hiç kimse sevmez. Yaradandan korkanlar işkence edip dövmez. İnsan olan kendini,büyüklenip de övmez. Alnımıza doğarken nakşedilen yazı var
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kara Kara Düşünme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kara Kara Düşünme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karışmayın kulların kendi ibadetine. Saygı duyun insanın örfüne adetine. Bakmayınız cahilin,yanlış kehanetine Hak yolundan ayrılma manevi bir hazı var.
Değerli bir gönül sesiydi hocam tebrik ederim selamlarımla saygılar
Güzel eserinizi ve sizi tebrik ederim hocam ilhamınız bol olsun, gönül sesiniz hep çağlasın inşaallah. Kaleminize, yüreğinize, gönlünüze sağlık. Saygılarımla
Yüreğinize sağlık sayın Hoca m. Kalbinizin güzelliğini, mısralarınızda görüyoruz ve bu muhteşem manzaranın hazzını yaşıyoruz. Bütünüyle mest edici bir sanat ziyareti yaşattınız bana. Tebrik, takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Harika duygularla yazılmış şiir, seslendirmesi ve görseliyle birlikte her şeyiyle size ait muhteşem bir yürek sesiydi şiiriniz kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. En içten selam ve saygılarımla.
umuda dair bir yolculuk. şiiriniz güç verdi sevgili hocam. eşsiz güzellikte ve resim çalışmalarınız ayrı güzel sevgili Ülkü Hocam. iyi ki varsınız asil yürekli hocam sonsuz selam ve sevgimle
Harika pozitif bir şiirdi. Naif yürek sesi... Keşke şiire konu olan iyilikler,iyi duygular toplum için yeniden gündem olsa.. Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlik dilerim.
şiir çok çok güzel ve gönlümden geçenlerdi. kirmanla yün eğiren ana ve oğlu da bir o kadar hoş olmuş...severek okuduğum bir sayfa. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Barış sembolü ve birlik beraberliğe nazik bir üslup ile sesleniş ,resimde görsel bir tema var bir anne ve çocuk daha ne olsun ipleri elinize alın çoluk çocuk bağlanalım birbirimize güzel bir mesaj dı Ülkü hanım yürekten kutluyorum sizi Kaleminiz gibi resim yeteneğinizde çok güzel ikisi bir arada Sevgilerimle 🌹🌹🌹🌹🌹
Saygıdeğer hocam kaleminize yüreğinize ve nazarınıza hayran bırakan üç eseri birlikte bize sunduğunuz için teşekkür ederim. Selam ve saygılarımla Affınıza sığınarak Ahıskalı soy isminiz mi sadece yoksa köken Ahıska mı?
her zamanki gibi Çok çok güzeldi,çok acıklıydı, sevgi viözlem vardı,Hakikat vardı, o güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Merhaba değerli kalem, değerli dost Güzeldi dizeler, her zaman plduğu gibi Bizde okuyor ve kutluyoruz yürekten, yalansız ve riyasız Allah'a emanet olasın, şiirle, sevgiyle ve de hoşça kalasın
Saygı duyun insanın örfüne adetine.
Bakmayınız cahilin,yanlış kehanetine
Hak yolundan ayrılma manevi bir hazı var.
Değerli bir gönül sesiydi hocam tebrik ederim selamlarımla saygılar