(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEMEDİN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEMEDİN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rüzgâr oldum yağmurunla ıslandım, Nefesim ol gönlüme dol demedin! Düşlerimde hep sinene yaslandım, Bir kerecik rüyama gel demedin! üstadım bu güzel anlamlı dizelerinizi kutlarım selam ve sevgiler hayırlı bayramlar diliyorum...
Güzel harika bir şiir ellerinize yüreğinize emeklerinize sağlık Ümit hocam bu güzel şiirinizi ve sizi tebrik eder canı gönülden kutlarım kaleminiz kavi ilhamınız bol her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi geceler huzur dolu mutlu yarınlar diler sonsuz saygılar sunarım...
Sitem duygusunun mısralara nakış nakış işlendiği, duygu yüklü nefis bir şiir olmuş. Beğenerek, emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Kalemin duygulu, vurgulu ve edebi gücünü gözler önüne seren seçkin bir eser. Tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla.
Değerli şairim sayfanızda akıcı anlamlı güzel bir eserinizi beğenerek okudum yürek sesinizin mısralara yansımasıyla harika bir eser çıkmış ortaya yüreğine sağlık nice böyle güzel eserler görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Nefesim ol gönlüme dol demedin!
Düşlerimde hep sinene yaslandım,
Bir kerecik rüyama gel demedin!
üstadım bu güzel anlamlı dizelerinizi kutlarım
selam ve sevgiler
hayırlı bayramlar diliyorum...