Düşük kollarda uyuyan çocukluğum yeni doğmuş aşkın cesediydi çıkıp geldi geçmişin enkazından kavuşmanın sonrasızlığında gezindim bom boş sokaklarda kendi yankımla kala kaldım eldesizliğin karanlığında..
Hanımeli ve akasya soludum bitirdi hasreti kır çiçekleri dudaklarımda dünü bugüne bağlamak istedikçe bir şiire düşlerin de bir sınırı olmalıydı ç’evrildikçe gerçeğe büyülü sözlerin tümünü kaybetmeden içimde..
Kalem olup zamanı tutmak istedi ellerim eskileri alıp yıldız yaptım saçlarıma gizledim acılarımı yaz manzaralı bakışlara sevda kürekleri çekti göç zamanı sevdamın gemisini göğsüme bastırdım kırılan her şeyi mey döktükçe toprağım mest oldu tan yeri kendi kışımda donsa da mürekkebim içimdeki güneş eğirip büktü kelimelerimi sözümün şafağında sarıya boyandı imgelerim kadınım dedim karanfil kıskandı özgürlüğüm büyüdü ay ışığında Kanatlarımda yeşil bir ırmak aktıkça yakınlığını hissettim her sesin burada kaybetmeyi kazanç bildim bazen kayboldukça bir yüzün dalgınlığında Yenilmez gölgeleri örtündükçe üzerime bir öyküye bir gök yüzü ekledim her maviye bir şiir.. emekleyişim sözsüz ıslığımdı erkekçe kaybedip kadınca ağladıkça..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yenilmez Gölgeler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yenilmez Gölgeler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
belki de mutluluğu oynamak kırık kalplerin ayakta kalma yöntemidir yaşamak umutlar da açan çiçek gibi yine yeniden sevmek sevebilmektir seven elif gibi sevmeyi bilseydi sevilenin boynu vav gibi bükük kalmazdı aşık hastalanınca maşuk sağlıklı haline utanıyorsa işte bu sevgi derindir
Çok güzel bir şiir ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık kaleminiz kavi ilhamınız bol yürek sesiniz daim her şey gönlünüzce olsun tebrikler canı gönülden kutlarım iyi geceler diler sonsuz saygılar sunarım...
Rıza Tevfik Bölükbaşı'nın bu hasret kokan muhteşem şiiri, onun gibi hasret-zede/vatan-cüda, Ahmet Kaya tarafından seslendirilmesi çok anlamlı. Bu seçiminizi canı gönülden tebrik ederim.
Böyle güzel bir şiire, böyle anlamlı duygu yüklü bir fon-müzik eşlik edebilir.
okumayı çok seviyorum ama bir türlü yazmayı beceremiyorum, muhteşem bir serbest şiir olmuş, beğenerek okudum, canı gönülden kutlarım selamlar saygılar efendim..
Merhaba değerli kalem Güzeldi eser, her zaman olduğu gibi Bizde okuduk ve kutladık yürekten, yalansız ve riyasız Gönlüne, ömrüne bereket Şiirle kal, sevgiyle kal, dostça kal vede hoşça kal
Düşük kollarda uyuyan çocukluğum yeni doğmuş aşkın cesediydi çıkıp geldi geçmişin enkazından kavuşmanın sonrasızlığında gezindim bom boş sokaklarda kendi yankımla kala kaldım eldesizliğin karanlığında..
Ve Uçun kuşlar uçun doğduğum yere.
Araç kullanırken en çok dinlediğimde en çok dinlediğim parça.
Şairin ismini hatırlayamadım
Bu paeçayı dinlerken çok yeni şiir dizeleri dizildi Belleğimde.
Ferda hanımın kendinden beklenen uhteşem sözleriyle de olduk.a örtüşmüş.
Bazı şiirler içinde öyle bir duyguyu barındırır ki o derinliğine inip o duyguyu anlamak gerekir Özü insan Özü ruh Sözü bilge Gelişi berrak Seslenişi yalın muhteşem bir şiirdi Yürekten kutluyorum
Yenilmez gölgeleri örtündükçe üzerime bir öyküye bir gök yüzü ekledim her maviye bir şiir.. emekleyişim sözsüz ıslığımdı erkekçe kaybedip kadınca ağladıkça..!
Duygu dolu yüreğinizden süzülüp gelen hüzün ve sitem de gizlenmiş duygularla harika yazılmış bir yürek sesiydi şiiriniz kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. En içten selam ve saygılarımla.
Yenilmez gölgeleri örtündükçe üzerime bir öyküye bir gök yüzü ekledim ------------------------------------------------Cimbizla caldim:-) GÜZEL YÜREGINIZI SELAMLADIM
belki de mutluluğu oynamak kırık kalplerin ayakta kalma yöntemidir
yaşamak umutlar da açan çiçek gibi yine yeniden sevmek sevebilmektir
seven elif gibi sevmeyi bilseydi sevilenin boynu vav gibi bükük kalmazdı
aşık hastalanınca maşuk sağlıklı haline utanıyorsa işte bu sevgi derindir