Bitmemiş bir ömrün ortasında savunmasızdı sessizlik yer ile gök arasında. Ve Rakkastı yürek Ümitsizliğin çıplak duvarında dünle bugün arasında.
Vurdukça aklımın çaresizliğine geçmişin soluk yüzü Öptüm geceleri hasretle doğacak kıskanç günlere inat. Sarmaşık olup dolandım yoksul tenime haykırarak. Hıçkırık tutulması yaşadı çıplak baş dönmesi. Sürat yaptı içimde sevecenlik Aynı rüyada aynı hayalde yokluğunu tutmak istedikçe ellerim. Dakikalar çığlık olup bastırdı miş-li geçmiş zamanı. Ölü sevdalar doğurdu gün staj yaptı her gecenin ardında ölüm. Kayboldu yalnızlık anahtar gibi Barikata dönüştü sahipsiz yıllar tuttukça eteğinden dünün..
Titrerken birlikte olmazlara alışmak zordu yangınlara yağmurlara. ’’Bir cümlem vardı dilimin ucunda Bilsen nasıl ihtiyacı vardı bu cümlenin sana..! ’’
Zincirlemeliydik bu aşkı bulutlara salınırken beyaz bir uçurtma bir ucu sen bir ucu ben olan sonsuzlukta. Sabahın mor filizi sürgün verirken sevda yamacında..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevda Yamacı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevda Yamacı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel şiirdi.... Şiir bile mutlu etmiyor artık, ülkemi ve ulusumun geçmekte olduğu doğal mı desem, bile isteye getirilen mi bilmiyorum felaketler zincirini izledikçe....
Vuslatımı bilebilseydim ömrümün Ömrümün hangi köşesinde olduğumu Sana söyleyecektim Sır edip sakla diyecektim Sen’le ben arasında! Sarkaçın salınım ritminde tutunup Bir dairenin akreple yelkovan arasında Ve… sessizliğimizi bozan tek şey olsun isterdim Tik-taklar arasında…
Sessizliğe gömebilseydim Suskun resmini Acımtrak bir türküyle besteleyecektim Tükenmeyen kalemle yazacatım Aşkın serüvenini… Kalmasaydım gecenin en koyu yamacında…
Yüreğinize sağlık… şiiriniz aciz kelamları söyletti bize. Selam ve saygıyla…
’Bir cümlem vardı dilimin ucunda Bilsen nasıl ihtiyacı vardı bu cümlenin sana..! ’’ Duygusu ve kurgusu çok güzeldi, beğenerek okudum kutlarım Selamlar saygılar efendim
Değerli şairim yoğun duygularla yazılmış anlamlı ve kurgusu harika bir eser okudum sayfanızda nice böyle güzel eserler yazmanız temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Zincirlemeliydik bu aşkı bulutlara salınırken beyaz bir uçurtma bir ucu sen bir ucu ben olan sonsuzlukta. Sabahın mor filizi sürgün verirken sevda yamacında..!
Duygu dolu yürekten süzülüp gelen harika duygularla yazılmış bir yürek sesiydi şiiriniz kutluyorum tebrikler efendim. En derin selam ve saygılarımla.
Çok güzeldi. Bulutlara zincirlenen sevdalar rahmet olup yer yüzüne yağardı. Şiirde harika betimlemeler yapılmış. Tebrik ediyorum usta işi şiirinizi. Saygılarımla.
Zincirlemeliydik bu aşkı bulutlara salınırken beyaz bir uçurtma bir ucu sen bir ucu ben olan sonsuzlukta. Sabahın mor filizi sürgün verirken sevda yamacında