Yorgun elleri fersiz gözbebekleri çukur kazıp oracığa gömülmüştü. Berraklaşmasını beklediği bulanık bir rüyaydı gördüğü. Ne sevinç kalmıştı dünyasında ne de bir gülüş. Zordu adım atması Çelimsiz ve güçsüzdü. ’’Temmuzda üşür mü insan..’’ üşüyordu..
Amansız bir kırbaç gibiydi kaderi. Kelebek bile intihar ederdi.
Yüreği ölü bir dünyada adaleti merhametiyle aşkı nefretiyle pusatlarda bekledi. Umut en çok da umutsuzluğun ekmeğiydi. Zor günlerin ardından huzurdu tek istediği. Yaşamak içinde bir titreyişti. iç çekişleri nefesine vurulan kelepçeydi.
Çıkış kapısı aradı; duymanın sağırlığına sığınan bakan gözlerin ağır yükünü taşıyan Tüm var oluşların içinde yaşayan ama hissetmeyen.. Tıpkı gerçekler gibiyken elindeki kör fener.
Heybesinde soru işaretleri gezdi durdu istasyonları. Tanıdık bir yolcuydu yüzünü kendine çeviren Sırtındaki sancılarıyla içimizden ağır ağır geçen..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşünü Gördük Sadece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşünü Gördük Sadece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gördüklerimiz sadece düş değil mi? Geçmiş zaman ki kapıldığımızda artık hayaldir bize. Adım atsan gidemezsin, el uzatsan tutamazsın. Nice hayatlar var ki eldeki kuşun kıymetini bilir daldaki kuşa bakıp hayıflanmaz. Nice canlar var ki helalinden bir lokma için didinir de güler yüzü eksik olmaz.
Şiiriniz çilekeş bir yaşamın dışardan kör bakışını anlattı bize acizane. Ne yazık ki duyarsızız ve ne yazık ki körüz:((
Yüreğinize sağlık şairem. İş yoğunluğu nedeniyle yetişemediğim şiirler okuyamadığım güzellikler var ki affola.
Mevlam bizi bize kardeş kıldı. ''Müminler kardeştir dedi.'' Yazarsanız üzülürüm sağlığınıza zeval gelir diye. Asla mahçup olmayınız. İçten bir dua bize en büyük mükafaattır. Rabbim şifa versin size. Rabbim ihlas doldursun yüreğinize. Sağolasınız...
Hocam hakkınızı helal edin ben biraz rahatsızım yazma konusunda omzumda sıkıntı var. Ama sizi gördüm nasıl mahçup oldum. Çünkü bir önceki şiirde oldukça uzun yorum gördüm fakat yetiştiremiyorum af ola..
Çok teşekkür ederim bu yoğunlukta zaman ayırdınız çok sağ olun.
Saygı ve selamlarımı sunuyorum efendim.
Mavim kalmamış ama boyadım yüreğimde maviye yorumunuzu.
Değerli kaleminizden sayfanıza güzel bir eser düşmüş duygusallığı ve anlatımıyla harika bir eser okudum yüreğinize sağlık nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımla kalın sağlıcakla
Şiiriniz çilekeş bir yaşamın dışardan kör bakışını anlattı bize acizane. Ne yazık ki duyarsızız ve ne yazık ki körüz:((
Yüreğinize sağlık şairem. İş yoğunluğu nedeniyle yetişemediğim şiirler okuyamadığım güzellikler var ki affola.
En içten selam ve saygılarımla...