FARKINDALIKŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Sevgili arkadaşlarım
10 Haziran günü güneş tutulmasıyla birlikte Merkür Retrosu da tutulmada saf tutacak. Merkür Retrosu üç senede bir oluyor. Ve bu süreç 6 ay sürecek.9 hazirandan başlayabilirsiniz dileklerinize. 10 haziran 2021’de gerçekleşecek olan güneş tutulması Türkiye enlem ve boylamlarına göre saat 12,53’te ve 19 derecede başlayacak. Rusya, Grönland, Kuzey Kanada’nın bazı bölgelerinde görülebilecek Kuzey Asya, Avrupa ve Amerika Birleşik Devletleri’nde kısmı tutulma görülecek. Türkiye’den gözlenemeyecek. Görülen ülkelerde doğa olayları. Özellikle mevsim üssü hava olayları şaşırtabilecek. Baharı yaşamadan yaza geçişler yaşanabilir. Tutulma anında yükselen yöneticisi Venüs Yengeç burcunda ve Balık burcundaki Jüpiter ile şanslı bir üçgen açı içerisinde konumlanıyor. Neşe ve umut veren bir etkileşim. Güçlü para akışı, bolluk ve verimin olduğu yeniliklere gireceğiz. Yabancılarla iş yapmak, evden çalışmaya başlamak, eğitim ve seyahat fırsatları, dil becerilerini geliştirmek, kültürel seyahatler ve yaratıcı fikirler için oldukça destekleyici bir dönem. Kısaca yazın, çizin ve hayatınızı dolu dolu programlayın. Eski aşklar ilişkiler ya perçinleşecek ya da bitecek. Bütün gizli saklı ne varsa açığa çıkacak. Tam bir değişim yaşanacak ve bu durum 6 ay sürecek .. Duş alın ve sirkeli suyla durulanın sirkeden bir kaşık da için dua edin. Sirke en güzel kötü enerji temizleyicidir. Ve tutulma sürdüğü sürece müthiş bir enerji ortaya çıkacağı için edilen bütün dualar kabul görecektir deniyor. Tam saat 12,53’te önce sağlık sonra dünya barışı, vatan millet için sonra da kendiniz için bi de beni eklemeyi unutmayın dualarınıza:) Kulun kula duası makbuldür. Ben Bu akşamdan itibaren tüm edebiyat defteri ailem için de duada olacağım. Sevgiyle ..
|