(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeniden Doğmak İçin Topraktan. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeniden Doğmak İçin Topraktan. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok büyük bir rahatsızlık geçirdim ve hala sıkıntılarını yaşıyorum. Ki dua ediyorum biraz iyi olduğum için. Bazen bazı şeyleri yaşamak ''hiç'' lik açısından olması gerekiyor sanırım.
Ne güzel bi şiir. Ne içten, ne samimi. Yüreklere hitap eden her şiir samimidir, içtendir.
Kalbime döneceğim ama hangi yolla..? Bu yola hangi kavşaktan dönüldüğünü bilmiyorum. Ancak şiire bakıp şunu söyleyebilirim ki, doğru yoldasınız. Tebrik, takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Değerli şairim sayfanızda harika duygularla yazılmış eserinizi canı gönülden kutlarım nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımla kalın sağlıcakla
Midayet Kara tarafından 6/6/2021 10:53:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şairem vakit darlığından uzak kaldığm bu diyara dönüşüm yakındır inşallah. Görüyorum ki yokluğumuzda yaklaşmakta gönlünüz hakka mutlu olduk, bahtiyar olduk bu fasılda. Yüreğiniz daha nicelerine aksın nşallah. Selam ve saygılarımla... Acizane paylaşmadığım bir duayı sizinle paylaşmak istedi yüreğim...
Rüya ve Dua
Ey Sevgili! İçim acıyarak uyandım fecre Gök kızıllanırken koşuverdiler abdeste Zaman geçmez derken Rüyamın derininden uyanış Yeniden hapseyledi ruhumu Can denen bedenimin mahpesine…
Ey Sevgili! Hayra yordum kendimce Tükeniş miydi doğuş Düşerek yeryüzüne Ağıtlarla titrerken hengamelerim Kundaklanırken cahil gülüşmeleri Neyin alâmetiydi? Sızlanan ruhum teselliden kifayetsiz Nasipsiz kulaklarda iniltiden ibarettim Vaftiz de neyin nesiydi? Oysa ki ahdim ile tertemizdim Hangi an aralığında kirlendim? Konuşabilseydim kundakta ki ‘’İsa’’ gibi Kim bilir neler neler söyleyecektim!
Ey Sevgili! Sana sundum Rüyamdan düşen külhanbeyi nefsimi Hayırda sen şerde sen tüketmeden nefesimi Uyandır rüyamdan kavuştur mahfilime Silinsin katre katre doldurduğum izler Seccademden secdemle…
Ey Sevgili! Derya olsa yaşlarım ne çare Hıçkırığımda boğuldum Tozdan zerre yüreğim titremekte Kainat üzerime çökmekte Sen Sevgili Ey sevgili! Katında kâinat zerreden zerre Nasıl sığarsın da taşmazsın Şu minnacık yüreğe!
Ey sevgili Beni benden esirge Tutsak kaldım şu küçücük ilimde Aklım idrakte fakir Dilim dönmez dökülemez ne çare Aşkla yanmak aşkına tutsak olmak İstedim İstedim İstedim de Bilemedim nasibim ne! Tek çare olan Malikim’e Sığındım sadece…
Ey sevgili! Döküldüm yaprak yaprak Sahip çık düşlerime Düşümden düştüğüm yerden Sen kaldır körlüğü üzerimden Ben ki tozdan bir zerre Ben ki samanlıkta bir iğne Ben ki dünyalık oyunun son sahnesi! Emanet verdiğin can ervahıma eziyet Canımın sahibi Şu aciz kulun rüyasını hayır et!
Okumaktan mutluluk duyduğum kaleminizden yürekten süzülüp gelen harika duygularla yazılmış bir serbest şiirdi. Serbest şiire hakkını vererek en anlamlı ve en özel şekliyle yazan kalemlerden birisi olduğunuz için özellikle kutluyorum, tebrikler. Tasavvufta dahil olmak üzere hayatın her yönünü içeren harika duygularla yazılmış bir şiirdi eşlik eden müzikle birlikte. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. Her şey gönlünüzce olsun inşallah. En derin selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.