Sancılanır varlık ile yokluk arasında insan. iki yanlı bir roman gibi korkar aynaya bakmaktan. Dökülür karanlıklar gölgelerin dolabından. Kuru gürültülerin sırtında yük olur sessizlerin sırtında sesliler.
Çıkmazların taşı kırılır efsunlu zamanın sağlamlığında. Kırk yıl odun taşımış Yunus’tur bir tarafı. yanar hamken pişer. Erir ’’Hallâc-ı Mansûr gibi "Ene’l Hak!"der ölürken diğer yanı. Öğrenir hem konuşmayı hem susmayı durmadan yer değiştirir bu ikilemde. Yazar.. Yazar.. Tur üstüne tur atlar Stop eder finiş çizgisinde. şifreler kendini ’’Da Vinci’yle’’ Yakınlığı aradıkça uzaklaşır mesleği olur ’’Uçurum mühendisliği’’ Kurar içinde kendi egemenliğini. Bayrak gibi başkaldırır direğine amaçları indirir denize bilincin pınarları ile..
Yaşarken sığınakta ölüm korkusunu Süt yeşili bir yaşam filizlenir ellerinde. Zar atar aşka düşer dört ayağının üstüne. Bazen de hile yapar takla atar kaderin ellerinde. Soluksuz uzman olur ilk adımlar. Öpüp yolun elini alnındaki ekmeğe götürdükçe. Gözü eli takarak dişe Kırk şiir yazıp Kırk çeviri yapsa da; İronik bakar zımbırtıdan şeylere.
Ve der ki; Kaşık havası gibi özgür olmalıdır şiirler hatta biraz da zeybek vurdukça dizi yere baş kaldırmalı imgeler. Döndüre döndüre yazmalı öğrendiği dili Kılcal damarlarına kadar ayırmalı kimlikleri. Duruşlarla benzemeli zamanın geçişleri. Arkeolojik kazılarla didik didik etmeli düşünceleri. Hava akımı gibi olmalı noktalama işaretleri Zamanın sahibi yok Okunacaksa; şimdiki zaman ekiyle okumalı şiirleri..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOĞAÇLAMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOĞAÇLAMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet hocam kültürümüze ve kadim medeniyetimize bugünün şahikasından bakınca Şiiriniz hedefine vardığını sezer gibi oldum. Teşekkür ederim okuma imkanı verdiğiniz için selam ve saygılarımla
Serbest şiiri en anlamlı ve en güzel şekliyle yazan kalemlerden birisi olduğunuz için özellikle kutluyorum, tebrikler. Tasavvufta dahil olmak üzere hayatın her yönünü içeren harika duygularla yazılmış bir şiirdi eşlik eden muzikle birlikte. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. Her şey gönlünüzce olsun inşallah. En derin selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
'Ve der ki; Kaşık havası gibi özgür olmalıdır şiirler hatta biraz da zeybek vurdukça dizi yere baş kaldırmalı imgeler. Döndüre döndüre yazmalı öğrendiği dili'