Ne kadar pozitifsin diyorlar görenler bana. hayatla barışma çabasıydı benimkisi Biraz da yaşama tutunma hayali cehennemde cenneti aramaydı belki. Ve büyüdükçe anladım ki; suyu birikmiş görmeyince yüzemiyor insan. Sınanmıyor doğum ve ölüm arasında hayata devam edip kişisel hayatı bitirme anında.
* O yüzdendir ki; Rujumu sürdüm kalemimi çektim. İçimdekilere sükut durun kıpraşmayın dedim. Gündüzü geceye ekledim. Aşmayı bildikçe denizlerden geçtim. Geç olanı bekleyip hesap yapanı sildim. Gülenle güldüm ağlayana mendil serdim. Noktasız sevdim virgüle yol verdim. Sabır ölçüm hafiflettikçe yükümü Umudun ateşinde yanarken gördüm ölümü. Külümü vereceğim güne dua ettim.
Buharlaşmadan yoklukta öldürmedim duygularımı boşlukta. Şiir olup yüreklerden huzurla geçtim. İçimle dışımın Araf’ında göçlerin en güzeliydi kendime kendimle gelişim. Silgiye ihtiyacı yoktu tarife sığmaz güzelliğin. Toprak kadar fedakar cam kadar şeffaf kırılgan narinliğin..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçimin Yollarında Koşarken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimin Yollarında Koşarken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık değerli dost sevgili Ferda hanım...didaktik duygularla kaleme aldığınız harika bir şiir okudum gönülden kutlarım...mahir kaleminiz daim olsun...tebriklerimle selamlar...Ziya VAR
Negatif bir tek sözcük kullanmak istemesem de dönüp dolaşıp yine negatif örnek vereceğim.
Hastaneleri mesken tuttuğumuz anlardan biriydi.
Yemekler geldi, aynı odada kalan hastalardan biri yemedi yemeği, eşine sordum nedenini. Haşlanmış patates istiyormuş, onlar da il dışından geldikleri için hastanın bu isteğini yerine getiremeyen kadın çok zor durumda.
Eve gittim hemen birkaç patates haşlayıp tekrar hastaneye döndüm.
Hasta o kadar mutlu oldu ki sanki onlara dünyayı bağışlamışım gibi.
Bu örneği neden verdim inanın ben de bilmiyorum ama o an duyduğum iç huzurunu sözcüklerle anlatamam...
Gönülden kutlarım sizi... Siz hep koşun böyle inşallah..
Değerli dostlar iki gündür bir iş dolayısıyla yoktum onun için sayfalarınıza uğrayamadım kusura bakmayın değerli şairim Sayfanızda yine güzel eserlerinizden birini daha paylaşmışsınız akıcı anlamlı ve kurgusuyla harika bir eser okudum yüreğinize sağlık nice böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgilerle kalın sağlıcakla
Saygı değer Kalem. Şiir bir ülkenin gözü kulağı Şiir bir ülkenin sesi hissi duygusudur. Yüreğinize sağlık Kaleminiz Kavi Gönlünüz abad olsun. Selâm ve Duâ ile.
'Ne kadar pozitifsin diyorlar görenler bana. hayatla barışma çabasıydı benimkisi Biraz da yaşama tutunma hayali cehennemde cenneti aramaydı belki. Ve büyüdükçe anladım ki; suyu birikmiş görmeyince yüzemiyor insan.'
Huzur bahçende şiir okuyup demleniyoruz Ferda'cım
Her zaman mevsimin aşk olsun can canım...