Ellerinin kınasından öptüğüm çocuk Hayatın döngüsü içinde reçete bellidir. Derin bir nefes alıp başlayacaksın ölümsüz yaşamaya. Yüzlerce merdiven inip çıkacak derin kuyulardan sular çekeceksin. Bazen çözmek istedikçe içine düşeceksin problemin. Ya da içine düştüğün zamanın zamansızlığında şaşıracaksın bunlara nasıl alıştığına.
Korkma yaşa..
Umursamaz bir ayaz düşecek dallarına Mevsim kış olmasa da. kurşun değmiş gibi olacak yüreğin Mezar kazmak isteyeceksin soğuk bedenine. büyüse de içindeki uçurum dört yanın duvar sakın çarpma.
Kışsa kış üşüme aralıkta.
Uzağı yakın eden yorgunlukların olacak. Neresinden tutarsan tükenecek umutların zor olacak gecenin kıyısında beklemelerin. mum alevinde büyüyecek yalnızlığın. Yağmurlar yağacak içine içine düşeceksin bir adım ilerisine düşlerin. avaz avaz susacaksın yaşadıklarını.
Sakın kalma yarım. Misafir ol ceplerine doldurduğun gülüşlere. koş nefes nefese..
Gebe bırakılacaksın bazı sürprizlere bulunmaz Hint kumaşının iki metre patiska olduğunu anlayacaksın. ve bütün makamların geçici. (ben/siz) lerin bile vazgeçilir olduğunu.. Neresinden bakarsan aynalara hep kırılgan bir siyahbeyaz göreceksin karşında.
Üzülme; yıldızlar kayarken şehrinde bir dilek tut senli bir ülke büyüsün kimliğinde.
Çoğal çoğalabildiğin kadar kaldırımdaki ayak izlerinde Seni sensiz bırakma başı boş şiirlerde. Bir masala tutunsun ellerin. Anka’nın kanatlarında ’’Sevsin Ali Ayşe’yi’’ çok büyük özlemle.
Sev çocuk sev.. sevmekten sakın vaz geçme hüsran olsa da sonu sevmek güçlü bir eylem Gülümse çocukgülümse gülmek en güzel devrim. Benzeri olmayan bir dünya kursun güneş ülkesinde gözlerin. Çiçeğe dursun baharların Yoğrulsun ışıkla karanlıkların. Ellerinde uyansın sabahların. yaşasın altın devrini tüm bayramların..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLÜMSE ÇOCUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLÜMSE ÇOCUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygı değer Şairimiz, Eser de Fotoğraf da Mükemmel Bu yavrucağı yıllar önce bende kullanmıştım. Kim çektiyse Harukulade bir Fotoğraf Yavrucak ta öyle. Kalemin Yüreğin var olsun Tebrik ederim 19 Mayıs Atatürk'ü anma Gençlik ve Spor Bayramınızı Kutlarım. Bu Güzel Vatanı bizlere Yurt eden Atalarımızdan Allah Razı olsun Rahmetle Minnetle Şükranla yad ediyoruz. Selâm ve Duâ ile
Sayfanızda her zaman ki gibi anlamlı duygunun harmanlandığı ve akıcı bir dille yazılmış güzel bir eserinizi beğenerek okudum yüreğine sağlık sayfanızda her zaman böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgiyle kalın sağlıcakla ATATÜRK'Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMINIZI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLARIM
Bu sevgi her mucizeyi doğurur Böyle bir sevgiyle, bir tebessüm dünyayı değiştirebilir Sevgi Allah’tandır Erdemli bir ruhun açtığı güzel bir çiçekti şiir Yürekten kutluyorum Sıcak bir gönülden ancak bu kadar güzel bir ırmak akabilirdi
Ben de diyorum ki; bütün sevgisizliğe inat sevmaktan vazgeçme çocuk..
Dünyayı sevgi kurtaracak..
Şiirde zaman zaman ben vardım evet ama aslanım ben yılmam kolay kolay :)
Daha çok gençsin yolun başı Mervan kardeş.
Bu arada Merdan diye şiir yazmıştım. Anlamından dolayı düzgün adam demekti. Mervan'a baktım Emevilerin Mervan koluymuş..dikkatimi daha önce çekmişti isim..
Teşekkür ederim yorumunuza sağlık sevgiler sunuyorum güzel günler göresin inş..