’’Şimdi göğe biraz turuncu , yere biraz mavi katıyorum. sonra sen bi güvercin oluyorsun, kanatlarından öpüyorum...’’
Taa Kalü belâ’da tanışırmış ya ruhlar elleri hep dosttur ya hani birisinin Yeni tanıdığınız; ama çok eski bir yüzdür anımsadığınız.
Tam da tüketirken anılar son kozlarını çıkıp gelir gurbet sürgünü türkü gibi iki çelişki arası uzaklıklar. Bana beni hatırlatır dostçiçekleri. Mavisi küflenmiş gökyüzü Gösterir yılların eklem yerlerini İki şiir aydınlatır geceyi. Dakikalar biriktiririz usanmadan. Yürekler önde bineriz akrebin tepesine. Çelme takarız çelimsiz bir güne. Muhalif rüzgarlar araya girse de..
Sustukça; sözcükler başlar çoğalmaya Temcit pilavı gibi dönüp dolaşıp aynı yere gelsek de misafir oluruz düş saatlerine. Göçebe bir korkudan yaralı kalacağımızı bile bile..
Besleniriz bekleyişin sessizliğinde. İmgelem serasında Ön yargılar geliştiririz sabaha kadar. ve geçeriz bitmemiş sıcaklığın içinden sevgiyle..
Sorarız kendimize; sahi kalbim yaşadıklarımız kaç yaşında..? Alışkanlıklar tüccarı hayat. Bozmak zorunda mısın gönlümüzün terazisini her zaman..?
Bir dua ile açarız avuçlarımızı göğe. Selam durduğumuz her gün yeşillensin telgraf direkleri gönlümüzde. Gözlerimiz rengarenk baksın evrene. Hanımeli koksun çığlıklarımız her yeni günde. Gülüşlerimizin yeşil taşlı peçesinde..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeşil Taşlı Peçe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeşil Taşlı Peçe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kalemi canı gönülden kutlarım sayfanızda her zaman ki gibi güzel anlamlı ve duygu dolu eserinizi beğeniyle okudum her zaman sayfanızda böyle güzel eserler görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımla kalın sağlıcakla
Kıymetli Şair Dostum, Kalemin Yüreğin var olsun ______________________ Mesaj versin kalemin Gözü açsın alemin Dilerim Can Şair'e Olmasın hiç elemin ______ Resul Civcik
Bir dua ile açarız avuçlarımızı göğe. Selam durduğumuz her gün yeşillensin telgraf direkleri gönlümüzde. Gözlerimiz rengarenk baksın evrene. Hanımeli koksun çığlıklarımız her yeni günde. Gülüşlerimizin yeşil taşlı peçesinde..!
Leylaklar görseliyle bezenmiş ve yürekten süzülüp gelen duygularla harika yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. Her şey gönlünüzce olsun. En derin selam ve saygılarımla.
Leylaklar bana Yıldırım Gürses'in harika yazılmış şarkısını hatırlattı :
Güller Ağlasın (Yıldırım Gürses)
Mevsimler yaz tutup çöller ağlasın Ahımda inleyen teller ağlasın Mevsimler yaz tutup çöller ağlasın Ahımda inleyen teller ağlasın Madem ki sen yoksun şimdi yanımda