Annemin kucağından başka nerede dinlenebilir ki taptaze acılarım..
Çiçek işlemeli bir lamba annem karartma gecelerinde..
Derin bir kuyunun boşluğunda sallanan kimliksiz ünlem gibi su çeker gözlerim uzaklardan. Ve gözyaşı düşer kınalı baharlara. Öncesiz ve sonrasız zamanlarda akrepler asılır darağacına. Kaybolur zamirlerin içinde bütün yıldızlar..
Cenazemi seyrederim yedi tepenin omuzlarında. ’’Umudun adı var kendi yok’’ yazar tabutumda. Sahipsiz kalırım kırık mezar taşında..
Toprağımı okşar annemin elleri yavaşça. Dua dua d/okunur omuzuma. Yeni doğmuş bir çocuk kanatlanır tebessümle dudaklarımda. Hücrelerimde ç/ağlar bir nehir ben kalırım yetimliğin tenhasında. Yazıldıkça imge dağlarında çocukluğumdan kalma bir şiir. Varlığı ömrüme lokman ilacıdır dua gibi beş vakit kalbimde oldukça..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çiçek İşlemeli Lambam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çiçek İşlemeli Lambam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güne yakışan harikulâde duygularla yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler efendim. Daha nicelerine inşallah. Geçmiş Kadir gecemiz ve bugünkü tüm annelerin günü kutlu olsun. Sonsuz selam ve dua ile.
Edebiyat Defteri Seçki Kurulu'na, beğeni ve yorumlarıyla yanımda olan tüm şiir dostlarıma çok teşekkür ediyorum. ''İnsan insanla güzeldir'' sözünün en güzel ifadesiydi sayfama katkınız..
Kadir gecenizi kutluyor saygı, selam ve dualarımı yolluyorum güzel yüreklerinize..
Ayrıca tüm annelerin günü kutlu olsun. Yüreklerinizden öpüyorum hepinizi..
Ebediyete intikal eden annelerimizin mekanları cennet olsun. Işıkla uyusunlar inş..
Anneler, eşsiz varlıklarıyla evlatlarına , güneş olur hayat verir, yağmur olur huzurla , rahmetle yüreklere serpilir. Toprak, onların duasıyla titrer, sabır ve umut enerjileri gönderir. Annelik, her derde deva olmanın büyülü makamıdır. Şiiriniz mükemmeldi. Tebriklerim, saygı ve sevgilerimle.
Öyle bir işlediki yüreğime, yüreğin var olsun şaire. Kim/sessizlikler içinde birer, ikişer göç vakti geliyor. En büyük ışığımız Sevgimiz olsun tüm annelere. Kutluyorum şaire. Selam ve saygılarımla
Tebrikler çok güzel bir yürek sesiydi Hem anneliği hem evlât olmayı hemde evlada sahip olup evlatsiz kalmayı yansıtmış şiiriniz Kutlarim kaleminizi sevgiyle kalın hoşçakalın
Hüzünlendirdi şiiriniz şairem. Kimimiz babasız, kimimiz annesiz hayat yokuşunda takatsiz kaldığımız anlarda; arkamızdaki dağı, içimizdeki kucağı ne çok ararız. Beş vakitinde de olsa günün her anında onlar ile yaşar onların hasretiyle haşr olan bir bedende varız...
Kıymetli Şairimiz,Güzel Eserinizi, Canı Gönülden kutlar Tebrik ederim İlhamınız bol yüreğiniz kaleminiz var olsun. ____________ Selâm ve Duâ ile Sevgiler.
Daha nicelerine inşallah.
Geçmiş Kadir gecemiz ve bugünkü tüm annelerin günü kutlu olsun.
Sonsuz selam ve dua ile.