A be bahar gelmiş göçebe kıvılcımlar parlar gözlerimde. Erikler çiçek açar gülüşlerimde Sarmaşık gibi dolandıkça bir ses cemreler düşer yüreğime. Bir basamak daha çıkarım sevincin kocaman merdiveninde. Doğarım güneş gibi ümitler ülkesinde. Selam verip gökyüzüne Su serperim kavrulan toprağa gizlice. Yangın kuşları doğursa da sessizlik eğilir bakarım yine yüreğime. Epriyen sözler şeridine inat Yıldızlar koyarım sözcüklerin göğsüne. Nefessiz yetişirim son dizelere.
Nedense yüreğim bunalır birden gerçeğin gergefinde. İyi niyet yamaçlarında yürüdükçe dikenler arasında. loş gelirim sokağıma. Hastasını şaşırmış virüs gibi ’’Aşk’’ başımı döndürür hayallerimin kapısında. Uzaklığı ile oyalar kendini bir acı diğeri ile. Her akşam bir gün daha uzak kalır güneşe..
Ve sizden ricam; yorgunluğumu da kaydedin lütfen reçetemin üstüne..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bahar Yorgunluğu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bahar Yorgunluğu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baharın kendine has yuegunlugu vardır her zaman. Hava değişimi etkiler insanı. Şimdi bur de virüs var. Şiir çok güzeldi değerli dost. Kutlarım sizi. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Papatyalar arasında koşar yüreğim Yeşile yeni vurulmuş taylar gibiyim Kırlar özgürlüğüm Kırlangıçlar gelir üçer beşer Cemreler kanatlarında Çırpındıkça nur düşer toprağa Ben yorgun aşık Kaç bahar gördüm sensiz Kürt boncuklarından umuda tesbih dizerken...
Hasretle karışık bahar coşkusu Aldı götürdü beni benden Yürek sesin var olsun Sarı papatya
Hocam kurt boncuğu bir dağ gülünün adıdır Gül'ün yanında boncukları da olur tesbih yapılabilir,ben çok severim kurt boncuklarinı çobanlık yaparken avuç avuç toplardım başka güzel bir 🌹 açar. Şiir çok çok güzeldi doktorum bir kaç gün piciden uzak dur demesine rağmen şiiri görüne duramadım
Şiirli yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Yüreğiniz yorulmasın diliyorum. Boncuklar kurdelalar benim vaz geçilmezimdir. Eminönü'ne gidince kaybolurum onların içinde. (Pandemiden dolayı uzunca bir süre gidemedim tabii..) Osmanlı tesbihleri yapıyorum aynı zamanda. Hobi olarak da; kürt boncuğu nasıl oluyor inanın merak ettim.
Uzaklığı ile oyalar kendini
bir acı diğeri ile.
Her akşam
bir gün daha
uzak kalır güneşe..