Martılar kafiye düşürürken göğsüme bir şiir fısıldamak istedim gülüşüne. Aştım sayısız dağları dopdolu bir yokluk özlemiyle. Düş’tüm yarının kirpiklerine ümitler ülkesinde.
Ser verip sır vermedim içi bozulmuş hayallere. Kök oldukça Sen ek oldum yüreğimin darasında sessiz harflere. Bir çiçek nasıl dolduruyorsa derin uçurumları Gözlerinin bitimsiz uykusunda öyle sarıldım yarınlara. Yumuşattı nefesin havamı kanat çırptı içimdeki kuşlar. Çıkardım saatin akrebini çaldı hücrelerimde alarm. Altın çağlayanlardan aktı avuçlarıma saçların. Öptükçe yemyeşil oldu kırlar. Yağmur ellerim fırtına bedenimle ıslattım tenini. Yeşilin maviyle karışımıydı sözlerin gizemini açan anahtar.
Eksikken bir birimize karıştık servet gibi avuçlarımıza bırakılan geceye. Alnında tutarsızlık yazsa da; başı dizimizde uyudu sabah güneşinin. An’nın sıkı dokusuna sığınırken anılar. Tan yerine çekilmeden gökyüzü. Vaktiyle söylenmiş selam gibi. Var oldukça iki; emzirdi sessizliği gülkurusu aşk şiiri. Ölmek ve sevmek için kırmızı yanan kavşaktı bizimkisi..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kök Oldukça Ek Oldum Dağarcığında. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kök Oldukça Ek Oldum Dağarcığında. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mübarek anlamlı bir günde çok güzel bir eser okudum. Gönlünüz var olsun. Daha nice böyle değerli eserlerin kıymetli kaleminize nasip olması dilekleriyle tebrik ederim.
Güzel bir şiir ellerinize yüreğinize sağlık tebrikler bu güzel şiiriniz için sizi canı gönülden kutlarım kaleminiz kavi ilhamınız bol her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi geceler sonsuz saygılarımla...
Sayfanızda yürek sesinizin yansıması olan bir şiirinizi beğeniyle okudum kaleminiz daim olsun sizden yürek sesinizin yansıdığı nice güzel şiirler yazmanız dileğimle kalın sağlıcakla
Kök Oldukça Ek Oldum Dağarcığında. Değerli şairem şiirinizin başlığı bile başlı başına bir şiirdi ki devamının güzel olmaması mümkün mü? Kalem aşk demiş ve aşkın O yanan kırmızısını serpiştirmiş mısra arlarına... Aşk yanan haliyle aşk değil midir zaten... Yürek sesinizi gönülden kutluyorum. Çok sevigimle. Selamlarımla...
Gözlerimi kapatıp uykuya varıyorum. Köklendikçe dükenin gülleri açıyorum. Gül dalıyla barışık dikenlerine rağmen ask vuslatına dolanık: akrepsiz yelkovanın, anını kim bilecek? Gölge aslından büyuk güneşin batımında, kök ekten büyük müdür manasız yol almışsa? Umarım anlatabilmişimdir. Akrep yelkovana, yelkovan akrebe muhtaç. Kok, ekine olduğu gibi. Acizane... vurgular ve betimlemeleriniz yine yerli yerinde şairem. Yüreğinize sağlık vesselam....
Takıldı kafama şiirdeki imgeler uyuyabilirsek ne ala:)) Ah yarın iş olmasa burada da kar var. Her taraf bembeyaz örtü. İnsan değil miyiz? işi olan ağlar olmayan ağlar. Hayırlı geceler sizlere de. Sözü kısa tutmak gerek.