Her gün gelir geçerim , Bu dar sokaktan, Pencerelerinde çiçekler, Beyaz badanalı evler, Kapı önünde nakış yapan, Ağız ağza vermiş, Oyalı yazmalı kadınlar.
Hadise olur birinin geçişi, Bütün gözler ona dikilir. Ne giymiş,kimin nesiymiş. Utanarak geçer yabancı kişi, Hepsi beni iyi tanır. Onlardan biri gibiyim. Kimse bakmaz geçerken.
Sokağın bitiminde, Eski mahalle fırını, Her tarafı kaplar dumanı, Çarşıdan ekmek yemez, Bu sokağın insanı.
Çiçekli perdeleri, Açıktır pencereleri, Kasetten yayılır gider, Sevda türküleri. Her gün dinler geçerim.
Zor geçinirler,bilirim, Ama, huzurlu yaşarlar. Bu insanları çok severim . Yürekleri sevgiyle dolu.
Başka alemde hissederim, Unuturum derdimi kederimi. Bütün yorgunluğumu atarım. Bu dar sokaktan geçerken
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mavi Düşler Sokağı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mavi Düşler Sokağı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çiçekli perdeleri, Açıktır pencereleri, Kasetten yayılır gider, Sevda türküleri. Her gün dinler geçerim tebrik ederim Ülkü öğretmenim,ne güzel mısralardı .yorumunuzda bir o kadar güzeldi. Sevgilerimi bıraktım. 🧡
Ne kadar güzel bir şiir ve ne kadar güzel bir resim çocukluğuma götürdü beni sevgili şair, tebrikler kaleminize ve de yorumlayan sesinize, saygı ve selamlarımla, ayrıca sağlıklı mutlu yıllar diliyorum
unutulmaz mavi sokaklar o eski mahalle fırını o eski mahalle bakkaları unutulmaz yüreğinize sağlık şiirde yorumuda oldukça güzeldi beni eski mahalleme götürdü
Can toprağımın kaleminden heceyi arattırmayacak güzellikte harika bir serbest okudum. Geçmişi yad ettim okurkan o mahalle samimiyeti vardı her bir mısrasında... Yorum da çok güzeldi, yürek sesinize ve nefesinize gönül dolusu tebriğimle. Sevgilerimle...
Her gün gelir geçerim , Bu dar sokaktan, Pencerelerinde çiçekler, Beyaz badanalı evler, Kapı önünde nakış yapan, Ağız ağza vermiş, Oyalı yazmalı kadınlar.
Bu çok güzel ve anlamlı şiiriniz için kutluyorum tebrikler. Saygılarımla.