(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Belki de cennettir orası kim bilebilir ki zaten hep umudumuz öyle bir yer sunmak değil mi hayatlarımıza.. Mükemmel bir şiir düştü nasibime sayfanızdan.Tebrikler arkadaşım. Sevgilerimle
Zaten insanı insan yapan mazi ve hal yekununu idrak... Ama nadide ve tümüyle nadir... Nedir bu ayniyetin içinde bizi peşinden götüren söz? Varlık inledi duydum bir daha unutmamacasına baştan ayağa hüzündü... Kelimeler ve ne yazık ki kifayetsiz... Çok saygımla.
deniz_tayanç tarafından 12/26/2020 3:54:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çünkü duygular, ince ince dokunmuş bir kilim Kuyumcu titizliğinde işlenmiş bir ziynet gibi Kadrajında gözün muhteşem bir ışık muhteşem bir görsellik sunuyor.
Neresi orası?
"toprağın kabaran benzinde bir türküydü ağır ağır bulutlarla odalara inen" diye başlayan girizgah bölümü ve akabinde gelen diğer dizeler.
Öylesi nârin Öylesi hasbi Öylesi içten
ve evvel zaman çocukluğu aklıma dur diyemediğim tek yer orası.Gittim geldim yine gittim hep gideceğim.Çünkü zaman bir ceset gibi soğuk.Zaman sıradanlıktan uzak,sinsi ve madensi. Hasılı zaman monoton. ...
Demiyeceğim demiştim ama İçime söz geçiremedim. Güzeldi. :) Kocaman tebriklerimle
-Ramazan Boran tarafından 12/26/2020 3:08:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yitik bir unutuş gibiydi şiir.Hep hatırlamak üzerine kurulu...Ne kadar hüzünlüyse,özlem doluysa,o kadar da umut vardı...Su,ateş,toprak hepsi vardı şiirinizde... Ne güzeldir şu dizeler ve geçen zamanı inkâr çabası...Nasıl da insanca ...
"avucumda su dilimde ihtiyar yalnızlığın yaralı kuş’u"
Hüzünlenmemek,duygulanmamak mümkün değil...içinizin burkulmamasının imkânı yoktu.....Çokça şiirdi ve içime dokundu...Sonsuzluk bir ansa eğer an'larca,anılarca teşekkür ediyor,tebriklerimi sunuyorum size...Sevgimle...