Aldıkları bir nefese sahip değiller amma! Gururunun ardı sıra koşup giden gidene! Müslümanlar şaşırmış hepsi birer muamma, Adaleti menfaate kurban eden edene!
İşte Kitap işte sünnet gerek yok başka necde. Varlığını Yaradan’a borçlusun eyle secde. Gönül coşsun yürek yansın, hislerin gelsin vecde, Görmez misin, Kabristana her gün giden gidene!
Aşkınla yanan yüreğim çeker dünya zahmetini, Yüküm ağır derman sende lütfeyle rahmetini, Göndermezsen nice olur, Rabbim merhametini, Kirada cahil akıllar, iflas eden edene!
Tuğyana düşen gönüller ne bilsin ehli hali, Bir yetime em değilse boşa dünya emvali, Müslümanlık birlik ister, zannetmeyin ahali, Yalan dünyanın peşinden koşup giden gidene!
Canana mest olmak varken meylimiz şeytana hep, Uyanmaz kalp uykudayız mahvımıza bu sebep. Bu gaflet ve dalaletten kurtulur muyuz acep? İblislerin sürüsünü şimdi güden güdene!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAŞIRMAYIN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAŞIRMAYIN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim yürek sesinizi mısralarına yansıtmışsın kutlarım sayfanda güzel bir şiir okudum kalem tutan eliniz var olsun nice böyle güzel şiirler yazmanız dileğiyle kalın sağlıcakla
Umduğunu bulduğuna tercih ediyor sefil Oysa vaat edilen sonu gelmeyen sebil Üstelik onu veren, hem veriyor, hem kefil Ümit hocam diyor ki; bir de Hâk yolu dene
her zamanki gibi Çok güzeldi,çok acıklıydı, sevgi ve özlem vardı,Hakikat vardı, O güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla her daim.
Tebrik ederim saygı değer ümit zeki üstadim ağabeyim kaleminiz yüreğiniz susmasın 👏 👏 güzel anlamlı bir eser okuduk kaleminizden var olun insanlığın gidişatı fena müslüman alemi de uymuş durumda
Kâlû Belâ'dan beri insanların yaşadığı alemde hep böyle olmuştur savaşlarla, hastalıklarla hep bir nedenle giden gidene. Hele günümüzde bu muammayı bu gidişatı çokça yaşamaktayız. Bu nedenle Müslümanlık, gereği insanlık gereği iyiliğe güzelliğe meyil etmeliyiz Ümit hocam. Verdiğiniz mesajlar için çok teşekkürler. Güzel eserinizi sizi yürekten tebrik ediyorum. Selamlarımla.
Canana mest olmak varken meylimiz şeytana hep, Uyanmaz kalp uykudayız mahvımıza bu sebep. Bu gaflet ve dalaletten kurtulur muyuz acep? İblislerin sürüsünü şimdi güden güdene!
Bu mükemmel yazılmış güzel ve anlamlı şiiriniz için kutluyorum tebrikler üstâdım. Saygılarımla.
İşte Kitap işte sünnet gerek yok başka necde. Varlığını Yaradan’a borçlusun eyle secde. Gönül coşsun yürek yansın, hislerin gelsin vecde, Görmez misin, Kabristana her gün giden gidene!
ŞAŞIRMAYIN! şiirini, yazan ve bizimle paylaşan Şair Arkadaşımı içtenlikle kutluyorum. Nice güzel şiirlere...