(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYILDIK DÜNYA MALINA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYILDIK DÜNYA MALINA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda her zamanki gibi akıcı anlamlı güzel bir eser okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nice böyle güzel eserler sayfanızda görme dileğiyle selamlarımla kalın sağlıcakla
"Bir yanımız mamur,ehli keyif bendine Öte yan aç,bitap, yoksulluk içinde Değer mi diye bu hoyratlık düşünüyorum İnsanlığın geldiği şu noktaya içten içe üzülüyorum." Mümtaz şairimize eşlik etmek istedim bir dörtlükle. Şiirinizi içeriği ders verciydi. Tebrik eder saygılar sunarım.
Şairimizin Eserini, Can-ı Gönülden Tebrik eder, Sağlıklı,Huzurlu,Mutlu, Şiir tadında, Güzel bir Yaşam dilerim. Selâmlar.Sevgiler. Allah'a emanet olunuz.
Üç günlük dünya telaşı, Yedirmesin haram aşı. Hırs imiş her şeyin başı, Geçicidir pılı pırtı! yedirmesin haram aşı üstadım kutlarım manidar dizelerinizi selam ve sevgiler...
Üç günlük dünya telaşı, Yedirmesin haram aşı. Hırs imiş her şeyin başı, Geçicidir pılı pırtı! yedirmesin haram aşı üstadım kutlarım manidar dizelerinizi selam ve sevgiler...