Birazcık durup düşün nedir sırrı âlemin? Vuslata giden yoldur ölüm yok oluş değil! Kul ister Hak yaratır budur sırrı kalemin. Ruhun tene vedası asla kurtuluş değil!
Nasipsiz beyinlerin mezatta narhı ucuz. Prangalı ruhlara ifritler koymuş haciz. O, hâkimler Hâkimi hükmüne cümle aciz. Hakka balta vuranın hakkı kurtuluş değil!
Hakikati görmeyen bilmez Levh-i Kalemi. Cismin toprağa düşer yaşar ervah âlemi. Ey Nemrut’un torunu ahiret yok öyle mi? Sığındığın faniler asla kurtuluş değil!
Kula tevekkül düşer şerre koşma hak sanıp, Yanmak gerek yanmadan lain şeytana kanıp. Herkesi dost belleme görünüşe aldanıp, Dervişe dost gerektir postu kurtuluş değil!
Neye yarar Ukbada binemediğin yatın? Bin bir şekle dönüşür hesap günü suratın. Yerin dibine batsın dünyalık saltanatın. Sekerat-ül mevtinde ikrar kurtuluş değil!
Hayata son vedamız bir musalla taşında, Kim bilir belki bugün belki de yüz yaşında, Aşkı bulan kazanır bu dünya yarışında, Zevki sefa peşinde koşmak kurtuluş değil!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON PİŞMANLIK! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON PİŞMANLIK! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli şairim sayfanızda ustaca yazılmış akıcı anlamlı kurgusuyla güzel bir eserinizi beğeniyle okudum sayfanızda nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Değerli Şairimiz Güzel Eserinizi Canı Gönülden kutlar Tebrik ederim İlhamınız bol Yüreğiniz kaleminiz var olsun. Selâm ve Duâ ile Sağlıklı Huzurlu bir yaşam dilerim.
Hakikati görmeyen bilmez Levh-i Kalemi. Cismin toprağa düşer yaşar ervah âlemi. Ey Nemrut’un torunu ahiret yok öyle mi? Sığındığın faniler asla kurtuluş değil! üstadım yine anlamlı harika bir şiirdi hak sözlerin hep devam etsin. selam ve sevgiler...
her zamanki gibi Çok çok güzeldi, sevgi ve Hakikatler vardı, herkes Dikkatli okusun isterim, O güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Hayata son vedamız bir musalla taşında, Kim bilir belki bugün belki de yüz yaşında, Aşkı bulan kazanır bu dünya yarışında, Zevki sefa peşinde koşmak kurtuluş değil!
Bu güzel ve anlamlı şiiri yazan gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum üstâdım. Saygılarımla.
Hakikati görmeyen bilmez Levh-i Kalemi. Cismin toprağa düşer yaşar ervah âlemi. Ey Nemrut’un torunu ahiret yok öyle mi? Sığındığın faniler asla kurtuluş değil!
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...