“Sağ olsam gelmez idin, öldüm yasa mi geldin” dediği yerde
Bir şiir düştü nefesime..
Rengini bulamamış çiçekler gibi olsa da hayat ritmini tutturamasa da şarkılar Rolünü unutsa da mevsimler Tütsülü ayinler koparıp yüreğimden zamanın ipine serdim düşlerimi. Rüzgar tutmayan bir limana bağlayarak bekleyişlerimi. Bir gül yaprağı açımına ayarladım saatimi. Geçmişin gölgesinden eksiltmedim uyanmamış iyi kileri. Kuş gagası bir ıslık yükledim merhabalara. Asuman tırnaklı sebeplenmelerle Sadakta son ok oldu sevda Sallandıkça salıncağımda dalgaları uçurdum çatıya. Sürükledim özlemin kemendini Kuşların kanatları taşımadı çünkü aklımdan geçenleri.. Miras bıraktım sevdiğime iki nokta arası ünlemleri..!.. Ekledim şiirlerime gönderilmemiş mektupların adresini. Pullarda mektupsuz kaldım Rozet gibi göğsüme taktıkça cesaretimi. Olsun’larım vardı yağmur yağınca berraklaşan sloganlar gibi. Rüya rengiyle uyuşurdu her şekil. Sessizliğe bağdaş kurup sesler yaratırken doruklarda. Yalnızlığın gözleri ne renk iyi bilirdim. kırk bin sorudan bir doğru bulmasam da. Prangaya vurulurdu inip kalkan yüreğim. Boş gişelerde beklese de hayallerim sevdayı gösteren levhalarda bitmezdi filmim. Tutunup acının kıyılarına kucak kucak büyümezdi sevgim. Sahibine konarken daha lirikti gökyüzüm. Alın yazımın tek okunaklı hali Sahi kaç yaşında şimdi kalbim..? Sonraki kendimizle denk yapıp ölümü taşındığımız günde. Ümitler ülkesinin karanlığındaki güneşim yüzünü arıyorum hep parantezin içinde. Bir gece yarısı festivalinde yağmurun düşleri titrettiği gel-gitler ülkesinde..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İki Yürek Bir Yankı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İki Yürek Bir Yankı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kendisi değil mi öğün içinde öğün olan kendisi değil mi gecenin gözlerinde son bulan hep toprak mı kokacak hayat ve hep mi hasret çekecek sevdanın çileli yüreği
Benim umudum turuncu ve sarı gün batımı gibi kısa ama çok güzel ve özel..
Biraz da güneş gibi yakıcı..
Az önce bir haber aldım arkadaşım oğlu gelini torunlarıyla kovit 19 olmuşlar. Çok üzüldüm çok da ağrıları varmış. Şu saatte yazıyoruz belki bir daha yazamayacağız. Edebiyat Defterinde çoğu arkadaşımı isimlerinden yazdıklarından tanırım. Ama benim için özel, vefalı , zarif bir yüreksiniz şairem. Çok teşekkür ederim sevgilerimle..
Kaleminize gönlünüze sağlık.