Ateşli bir hastalık tutarken yürekleri. Bunca duvar arasında çıkmaz sokak oldu yaşam. Mıknatıs kararsızları yaşandı. pusulanın ucunda. Tükenmez ölülülerin suskunluğu boşaldı ruhumuza. Ayazda kaldı insan nedenleri niçinlerden çıkarınca. Tam da o yüzden; öpmek geliyor içimden geçmiş zamanların ağzından. Firari bir akşamın kanatlarında sekmeden yaşayabilsem doyasıya..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PUSULA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PUSULA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yarını ve umudu çalınmış insanın belirsizliğe sürüklenirken yaşamı Dünlerin aroması hep bahar kokuyor içimizde Yenildiğimizde oldu dünlerde elbette ama yine de güzel kokuyor dünler bugünlerin karanlığından baktıkça...
İnsanın yaşamı ve zamanı sorgulamısıydı düşündürdü şiir
Tebrik ederim Çok güzeldi Ferda hanım Emeğine Yüreğine sağlık
Kaleminize, yüreğinize sağlık değerli dost Ferda hanım...Hayata dair derin manalar içeren bu güzel şiirinizi beğeniyle okudum gönülden kutlarım...şiir yüreğinize selam olsun...saygımla...Ziya VAR.