(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir nefeste okurken nefesimi kesen bir şiir okudum değerli kardeşimin kaleminden Kaleminiz ve siz daim olun inşallah Yeni yıl size gönlünüzün bütün dileklerinizi ikram etsin size Selam ve saygılarımla)))
Mecit Bey Kardeşim, Öncelikle bu güzel şiirinizden dolayı tebrik etmek istiyorum.
Uzun zaman aralıklarıyla geliyorum deftere. Birkaç gündür biraz sıklaştırdım. Bu sabah da dost kalemlerin sayfalarını bir ziyaret edeyim niyetiyle ilk önce gurbetçi kalemden, sizden başladım. İyi de ettim.
İnsan ömründe pek çok evreler var. Kimi zaman neş'eli, kimi zaman hüzünlü. Ama çoğunun üstüne bağdaş kuran duygu, "geçmişe özlem" duygusudur; ki: "Çocukluğa duyulan hasret" desek de, öyle değildir; ana-baba sevgisinin en yoğun hissedildiği dönemdir özlenen.
Ve hayaller, umutlar, kırılmışlıklar... Hepsi hayatımızın ayrılmaz parçaları.
Gerçekte olması hemen hemen imkânsız olan şeyleri hayal ederek yatağımıza girdiğimizde, şuuraltına yerleşmiş olan duygularımız rüya şeklinde tezahür eder ve hayallerimizdekini gerçekleştiririz. Bazen çok sevindirici sonuçlar alıp heyecanla ve sevinçle uyanırız uykumuzdan, bazen de korktuklarımızı en şiddetli haliyle yaşar, adına kâbus deriz.
Gülen de biz, ağlayan da...
Şiirinizde bir rüya olarak anlattığınız duyguların tamamını hemen hemen her insan zaman zaman yaşamıştır, yaşamaya devam eder.
Şairimiz hissettiği duygularını duygu yoğunluğu içinde şiir diliyle yüreğinden geçenleri çok güzel yansıtmış.. Kim bilir içinden geçirdikleri belkide yazıya döktüklerinden çok daha fazladır. Hasretler bir başka türlü canlanır,hemde onları dengeler. Buna benzer deruni hareketlenmeler, med-cezirler,haline gelir. Neticede şairin kaleminde böylesi eserler meydana gelir. Başka türlü böyle güzel bir şiir çıkarmıydı hiç..Enfes bir okudum elleriniz,yürek kaleminiz dert görmesin Değerli şairimi yürekten tebrik ediyorum..