(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Kıymetlim, kıymetlimiz, hocam iyi ki varsın, bu kalem bu yürek şükür ALLAH'a denk geldik. Hocam yazdıklarına yorum yapmaya imtina ediyorum. Her seferinde dediğim gibi, gıpta edilecek bir yüreğin ve kalemin var, var olsun... Ellerinden öpüyor saygılarımı sunuyorum.
Müthiş kalem, koca yürek Kalakaldım imrenerek Yolundayım öğrenerek Sen anlattın ben anladım
Hocam bildim hep Arifi ( Ozan Arif) Öyle ederim tarifi Gelişin Şeref teşrifi Sen anlattın ben anladım
Sen öğrettin ayak uyak Yanlışsa geçmedin kıyak Yaz okuyak söyle duyak Sen anlattın ben anladım
Tek kelime.sahame kiymetlinüstadimmher zaman ki gibi nakış nakış ilmek ilmek olmuş eser masallahh Ömür kısa, takvim ânı elerken Âsî nefse secde için hep erken(!)... Yerim yurdum "zirve" derken, "ben" derken Detone bir tonum varmış... Anladım
Okumaktan mutluluk duyduğum kaleminizden her dörtlüğü birbirinden anlamlı ve tefekkür ettiren ihlâs içinde duygularla harika yazılmış, muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Emeğine ve kalemine sağlık diliyorum, Allah râzı olsun inşallah. Bu emek mahsulü şiirler irşat görevi de yapıyor aynı zamanda "Emr-i bi'l ma'rûf ve nehy-i anil münker"görevi bağlamında. Sonsuz selam, duâ ve saygılarımla. Allah'a emanet olun. Hayırlı hafta sonları diliyorum.
"Bir insan diğer insanın iç alemine muamma ise mana yüklü büyülü bu alem kim bilir neleri saklıyor."
Çok isabetli bir sorgulayış Ümmühan Hanım Kardeşim.
Daha geçenlerde okyanusun bin metre derinliğinde, kol uçlarından ikisinde "fener"e dönüşen bir oktopus keşfetmişler. Görüntüler muazzam. Tam on dört metre uzunluğunda devasa bir yaratık.
Kendini görmeden, haddini bilmeden kâinâta hudut çizen hadsizlere inat her zerre Rabbimin varlığını, hiçbir şeyin tesadüfen olamayacağını haykırıyor.