Hasretin hüküm sürer soluduğum hazana Mevsim yorgunluğuyla günün nöbetindeyim Hırpalanmış saatler hazırlanır isyana Bense yılları geri alma müddetindeyim
Hatrını bir an saymak övünme vesilesi Özüne inememek dövünme vesilesi Kâğıtla kalem aşkı savunma vesilesi Bir kaç kıtalık şiir yazma gayretindeyim
Hayalinle çekişmek göze tesir ediyor Yedi-yirmi dört saat kalbi esir ediyor Aklımdan çıkamaman müteesir ediyor Göğsüme yuvalanan deprem şiddetindeyim
Bir veda sahnesine ihtimal vermeyişim Gem vurmuş aynaların sırrına ermeyişim Karanlık sokaklara gölgemi sermeyişim Cana şifadır deyip şükür diyetindeyim
Zihnimdeki sen dahil her şey gelip geçici Sabrıma sızan dua bu defa çevrim içi Hevesim daha hassas rüyalarım seçici Kendime son ihtarı verme davetindeyim
En derin nehirlerin sessiz usancı benim Kendi yalnızlığını taşıyan sancı benim Yol benim, yolcu benim, han benim, hancı benim Nereden bakarsan bak yokluk heyetindeyim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAKİT GÜZ TERENNÜMÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAKİT GÜZ TERENNÜMÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adına en çok şiir yazılan aydır Eylül. Çünkü sonbaharın başlangıcıdır, hazanın ilk adımlarıdır. Kısacası Eylül demek hüznün simgesidir şair dilinde. Burada da beni teyit edercesine hasreti, sevdayı hüznü ilmek ilmek işlemişsiniz hocam. Tebriklerimi ve alkışlarımı yolluyorum çokçasına. Selam ve saygımla.
Şentürk Dursun tarafından 9/22/2020 10:18:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
' Değerli şairem Şiirinizi beğeniyle okudum. Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim. Esininiz bol olsun.🌹 Sağlıcakla kal. 🌹🌹 Hoşça kal. 🌹🌹🌹 Şiirle kal. ♥️🙏🙋♀️...
Bir sevgi ve sevginin yüceliğini anlatıyor şiir. Çok guzeldi. Harikulade bir şiir. Tebrikler. Kutlarım sizi değerli dost. Yureginiz kaleminiz hep varolsun.
İnsanın her dörtlükte kendisine ait bir şeyler bulacağı harika bir şiir okuduk. Sabrıma sızan dua bu defa çevrim içi dizesindeki çevirim içi ifadesinde ise dilimize teknolojiyle girmiş bir ifadenin tam yerinde ve dört dörtlük bir uyumla kullanılışını gördüm.
Son dörtlükte ise bütün verayı bir keseye koyup kenara çekilişin yansımaları gizli.
Sayende harika bir şiirle güne merhaba dedik abla. Ellerin yüreğin dert görmesin.
en derin nehirlerin sessiz usancı benim kendi yalnızlığını taşıyan sancı benim yol benim yolcu benim han benim hancı benim nereden bakarsan bak yokluk heyetindeyim
süper tebrikler yüreğinize asil gönlünüze sağlık saygımla efendim