Rahmetli Babam Hafız Hasan Yıldız’a en son ziyaretimde iç döküştü.
Savmayan yara Hafız bozup durdukça ayar Meşgule alır bizi Rabbimden alıkoyar...
Bu yara bizde Hafız demde efkâr koparıp Asırlık uykuları uyandırıp sınıyor Zamanı tükettikçe yine en başa sarıp Yana yakıla içre yerde azıp kanıyor
Yara ki bizde Hafız nankör bir göz oyunu Hüsrana uğratarak yaşatmıyor sükunu Mahzun bitap sinede, ihya etmiş zebunu Ne ağlayan gülüyor ne acılar diniyor
Bizde ki yara Hafız âfâkı tutan nefes Az gören gözümüze vurguna hazır kafes Müdâfa hattımıza kafa tutan tiz bir ses Titreyen ruhumuzda hünerini deniyor
Yara bizde suç Hafız hatırsız abat olur Dokunduğu kapıya sırrıyla hayat olur Ateşi bağra basan azize murat olur Bu yüzden belki bizi çığlığımız kınıyor
Yara çok bizde Hafız tükenmişlik duygusu Aşkın mayalandığı sadra umut sargısı Üzülen kalpte yoğun belirsizlik kaygısı Arz’ın vadilerinde kadim dostu anıyor
Hafız bizdeki yara yoklukları devirir Ne zerreyi şâd eder ne kuytuda göverir Seyrinde hangi noksan etrafını çevirir Acep kendine mahsus nasıl hâlde yanıyor...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yara Aşikâr Hafız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yara Aşikâr Hafız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç beklemediğim yerden geldi şiirin. Özleme isyan edecek gibi oldum payıma yine vakur duruşuyla sabırla sevgiyle bilgeliğiyle gözlerime bakışını gördüm…
Okudum yedi benlik derler işte o yedi benliğin hepsiyle ayrı ayrı okudum…
Sözlerim bir adamı babamı anlatmaya yeter mi? O benim kalbimde derin su. Her kuraklığımda sevgi ve şefkatle kollarının altına aldığı sarılışlarımız aklıma gelir ve daha bir kuvvetle ayağa kalkar yarınlarıma taptaze başlarım..
Uçsuz bucaksız sevincim içinde var olduğum bu gök benim bu hayat benim mevsimler benim deniz oldum orman oldum sözcüklerim konuştu benimle çünkü ben elleriyle avucumun içine mucizeye yani sevgiye bırakan bir babanın evladıyım…
Gururluyum eğitimin öğrenmede ölçüsü olmayan bir nehir olduğunu kalbimiz anlatan adamın elinde yetiştiğim için…
Benim babam gücünden ve kuvvetinden çok o kadar tatlı adamdı ki
Sarılıp sarılıp öperdik yanaklarından o da bizim anlımızdan öperdi
Can Nazom şiirin beni oldukça hüzünlendirdi. Babacığına buradan Allah'tan rahmetler diliyorum. Ruhu şad, mekanı Cennet olsun inşallah... Ne acıdır evin direği babalarımızı kaybetmek o giderse ev üstümüze üstümüze çöker adeta ve o tat, tuz kalmaz ocağımızda... Sana da sabırlar diliyorum canım. Emeğine, yüreğine sağlık. Sevgimle...
Şems hazretlerinin ''yaramdan da hoşum yarimden de''dediği gibi...Anlamıyla anlatımıyla gönül tellerini titreştiren bir hece...Emeğiniz var olsun üstadem,imrenle kutluyorum.Saygılarımla
Duygusallığı yanında tekniği ile de çok güzeldi.
Kalemin daim olsun Nezahatcığım.SAğlıcakla kal.SEvgiler