Herkesin bir umudu bir savaşı bir de kaybedişi vardır. tam da o anda. Yüreğinin ortasında bir depremi ayraç gibi ayırır sözcükler Yaratmanın sessiz çığlığı ile ışık olur ses olur nefes olur duygular Düşlerini umutlarını koyarsın üstüne hüzün sevinç çığlıklarını kavgalarını savaşsız bir dünyayı kadınları haklarını haksızlıkları Bakırköy’de düşünen adamı aşkları aşıkları ayrılıkları dar ağacında fidanları anaları babaları çocukları Vatanı milleti bayrağını Ata’nı şehit düşenleri dini imanı peygamberi Bazen Afrika’da bir zenciyi Zonguldak’ta bir maden işçisini caddelerde pankart açan direnişçiyi duvarına çentik atan kader mahkumunu boyacı bir çocuğu kabuğunu çatlatan tohumu karı yağmuru doluyu acımasızlıklarla dolu yollarda bir çiçeğin güzelliğini gülün dikenini inatçı bir savaşçı gibi geceye direnmeyi bir şiirin tutsaklığında yok olmayı içinde yanıp sönen yıldızlarda gerçekle düşün sana kazandırdıklarını yazmanın güzelliği ile yüreğinde açan baharı maddi değerlerin hiçlik kazanıp bir dilim ekmek ve çay ile doyuma ulaşmayı Bazen de gözden akıtmaktı tüm yaşanmışlıkları kısacası zor olsa da yazmak yaşamaktı..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAZMAK YAŞAMAKTI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAZMAK YAŞAMAKTI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kader yazısı dediğimiz böyle olsa gerek Ayrıca Levhi Mahfuz daki ümmül kitap olması Kalem Sûresi de nun ile başlaması gibi Saygıdeğer hocam çok güzel şiirinizi okuma imkanı verdiğiniz için teşekkür ederim Selam ve saygılar
Gül yüreğinize sevgilerimle...