Sol göğsümün altında bir mayın patladı patlayacak biri bassa Bir İstanbul hatırasında çekiyorum.. çektimm.. diyecek sanki resimci. Unutmuşken yüzünde repliğimi Sesim de çıkacak sessizliğimde.. Ruhuma bir adım kala sıyırıp atarken bir de masumiyet rengi yemini..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
REPLİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
REPLİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşka has bir replikti sanki... Her türlü yemin tutulur da şairem sanırım bir Aşk'ın yemini bozulmaya hep mahkumdur... Çok güzeldi... Tebriğim ve sevgimle...
Anneye babaya verilen bir sözdü yemin yerine geçen.Kardeşimle hastanedeydik.Artık bu işlemleri öğrenmen gerek bana bi şey olursa ne yapacaksın dedim.O da ben de arkandan gelirim dedi.Ve heyete aldılar.Şöyle bir düşündüm sol göğsümün altında bir mayın ve yüreğimde bir emanet vardı.O an bir fotoğrafçı olsa çekse resmimi replikte hepsi görünecekti sanki..Sesim de sessizliğimde..(Resimci özellikle yazıldı nüanstı orada)
Evet büyük bir aşk vardı orada bana emanet edilen çocuklarım kadar kutsal.Ölene kadar sahipleneceğim..
Çok teşekkür ederim güzel yorumunuza sevgilerimle..
Sol gögsüm derken anne sıcaklığı gibi ve altında senden bir yürek demek istemiştim.Çünkü sol yanım,solum soluğum çok kullanılıyor.Bir de bu şiir kardeşe yazılmış bir şiir. Kardelen'e açıklamasını yapacağım.
Sesim de çıkacak
sessizliğimde..Kutlarım şair arkadaşımızı
Cemal Erkoç tarafından 9/3/2020 9:59:23 AM zamanında düzenlenmiştir.