Yoksun Sen Gövdem dikiş tutmuyor acıyan ve acıtan bir ten oldukça Ciğara sarıyor sessizliğim usulca ciğerlerime kadar doluyor yalnızlık. Yorgun bir sokak lambası gibi duruyorum odamın ortasında. Sökülen bir cep kadar boş kafam yetmiyor ölmek bile unutmaya. Döndüğüm her köşe baktığım her yer Sen kokuyor Issız bir türkü değdikçe dudağıma.
Yoksun Sen Yavru bir serçe dokunuyor kanadıyla ürperiyor içim Bağışlanmaz bir günah gibi bakıyor yüzüme temmuz akşamında.. Beş parasız ama temiz ve berrak ana kokusu gibi kırk yıllık sevgimi örtüyorum üzerine Artık yalnızım diyebilir rahatça seveni var oldukça.
Yoksun Sen Özlemek diyorum özlemeyi bilir mi kuşlar sevgilim. Gece ile gündüzün sarmaş dolaş olduğu alaca karanlıkta.. Olabilir mi bekleyişlerin aşığı Canıyla tartabilir mi gülüşlerini Diyebilir mi bir elim Sende bir elim gelecekte sayarken yelkovanlar nefesini.
Yoksun Sen Kim bilir yağmur da yağar birazdan. Müebbet yemiş gözlerden özgürlük ç/ağlar sağır taşlara Gecenin intihar saati Şiddetli baş ağrısı ıssızlık nöbetleri Bir şiir bırakıyorum avucuma Örtün tabutumun üstüne deli gömleğini Her sabah yeniden acı çekmek öldürmekse kendini..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yoksun Sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yoksun Sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Acılar gün ışığı renginde vursa da mısralara, soğuk beyaz bu renk ölüme eşdeğer olsa da, güneş sıcaklığıyla her daim onu örter ve ısıtır.. Çok güzeldi can şairem. Hüzünlerin yerini mutlulukların alması dileğiyle. Sevgiyle...
Bir bakış farklı görüş. Duyguyu derinden yansıtan hassas ve çok güzel bir şiir. Sevgiye degil sevmeye yönlü bakış. Kutlarım sizi değerli dost. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
En çok kuşlar getirir özlemin kokusunu Dillerini bilmezsin ama anlarsin Içinden cümleler kurarsın onların dilinden Ve bir balkonun kösesinde biraz efkar takıp yüzüne acıya bir gülümseme naksedersin. Ferda hocam yüreğinize sağlık Özlem akıttınız
ne çok sessizliği bekler gibiyiz lavanta kokulu sokaklarında aşkın, sonrasında hüznün hasadı için kirpikler ağır, gözler ağrılı, yaşlar sel olup akarken.
yoksun sen. gün izi kararıp, konuşmayınca sevdalar dilden kesilip, ne yazık sayar olmak tükenmiş bir yürekte aşkın nefesini.
🧿 Öncelikle nazar değmesin O güzel gözlerinize şairem
izin vermeyin yıkamasınlar beni sevdiğim gelsin yanıma üzerimde iki gül ağacı çıksın vefa adına yak aşkın sen ateşini ve bir kere daha bitsin avuçlarında pişmanlik dikenleri
harikaydın her zamanki gibi ben yine gelicem bu şiire bir kere yorum yazmak ihanet olur saygılarımla
Çok güzeldi can şairem. Hüzünlerin yerini mutlulukların alması dileğiyle. Sevgiyle...