(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yara bandı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yara bandı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sömürgeci yayılmacılık işte budur kısa ve uzun anlamlı şiirinzide de olduğu gibi ..Ben sadece kısa bir alıntı eklemek istedim yorumuma Kızılderililerle ilgili, Afrika'yı yazmadım ...
''Kristof Kolomb 1492’de Amerika’ya ayak bastığında, 27 milyon olan Kızılderili nüfusu, 1892’de ancak 1,5 milyona düşmüştü. Beyaz adam, öylesine bir katliam, öylesine bir soykırım yaptı ki, bugün Amerika’da yaşayan yerli nüfusun esamesi okunmuyor. Kuzey Amerika topraklarında yaşayan bütün yerli Kızılderililerin % 95’ı yok edilmiştir. 24 Eylül 1863 yılında Winona Dayly Republican gazetesindeki ilanda: “Getirilen her ölü Kızılderili için 200 $ ödül” vaad edilmekteydi.''
Sizi kutluyorum, çok güzel ve anlamlı bir şiirdi, sevgilerimle .......
işte bu sözün sızıi hali hani; insanı boğan suyun katı halı vardır ya buz keser titeyerek üstünde gezersiniz öyle bir şey iste okuyunca buz kesiyor adam en katısından yürekleri dondururyor...
Ildız tarafından 7/19/2008 12:26:01 PM zamanında düzenlenmiştir.