(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SOL YANIMDAN GEÇTİ TRENLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SOL YANIMDAN GEÇTİ TRENLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
En son sol kolunda uyutmuştun beni Yüreğim yüreğinle sohbete dalmışken Kalbinin notaları düşmüştü göğsümün üzerine En keyifli günaydınım sendin En içli bestemin sen olduğu gibi Sana kuruyordum tüm saatleri Gecenin ıssızlığında ............. En güzel aşk şiirlrlerinden... Tebrikler.
İstanbul bakışlı kadın sarayburnunda,gülhanede,Eminönünde ayak izleri düşerken kaldırımlara sol yanından tren geçiyordu gözlerine demirlenirken hıçkırıklar istanbul ağlıyordu üzerine.Canım dağıldım yorum tıkandı boğazıma sonra gelsem.Unutmadan İstanbul der ki;Eylül bize hoş geldi,tamamlandı sanki eksik yanım,o bendeyken ağlamayacağım biriktirip gözyaşlarımı gidişine akıtacağım.Eminönünde balık ekmek,gülhanede gezmek,sultanahmette nefeslenmek seninle daha bir güzeldi.Sıra Eyüp ve de Pierre Lotti'de:))Bekliyorum,bekliyorlar.
Hani,kadın eli değmiş denir ya, şiire kadın yüreği değince de bir başka oluyor... Bir de,onun pişirdiği yenir derler ya, sayın Asimaral'ın yazdığı da tadında olur...
Sol yanımdan geçti trenler Ezildi raylar altında düşlerim Demirlemiyor artık şilepler İskelesi bozuk günlerime Son gemi de kalktı yüreğimin limanından Ne bir mendil ne de el salla peşimden
Kısa metrajlı bir film izledim ama iz bıraktı şaire...Bir çoğumuz bu tür filmlerin farkında olmadı gizli figüranlarıyız asında... Duyguları nakış gibi işlemişsiniz şaire.. Tebrikler... saygım ve sevgimle...
Sol yanımdan geçti trenler Ezildi raylar altında düşlerim Demirlemiyor artık şilepler İskelesi bozuk günlerime Son gemi de kalktı yüreğimin limanından Ne bir mendil ne de el salla peşimden
Bir ara bu şiirde Y. Kemal'in sessiz gemi şiirinden bir kaç mendil sallandı.Bir ara " Kapat gölzerini kimse görmesin" adlı şarkının sözleri çaldı kulağıma.Bir ara " Günaydınım kar çiçeğim. sevdiğim " gibi bir başka şarkıdan bir ezgi duyar gibi oldum ta gençlik yıllarımdan.
Bir nostalji treninin altında inlleyen bir yüreğin geçmiş demlerinden bir hüzün aktı sol yanımdan...
Duymayı unuttuğum şarkılardan bir hüzün çalınıp içime aktı sanki.
Bir demet gülle kalakaldığım istasyonlar geldi aklıma. Ah edip inlediğim şarkılardan bir şarkıcının dudakları dudağımdan dildi sanki
ben bu şiirle çok hüzünlendim, ben şiirle oturup ağlarım yad etmeye bile korktuğum o güzel sevdalara...
şahamettin tarafından 7/17/2008 12:43:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yüreğim yüreğinle sohbete dalmışken
Kalbinin notaları düşmüştü göğsümün üzerine
En keyifli günaydınım sendin
En içli bestemin sen olduğu gibi
Sana kuruyordum tüm saatleri
Gecenin ıssızlığında
.............
En güzel aşk şiirlrlerinden...
Tebrikler.