Geceyi vaftiz ederken gün batımı Sürüklenirim yağmur kokusunun ardından. Tutunurum Araf loşluğunda bir yıldıza. umuda kalkmış kuş sürüleri belirir ardımda. Yalnızlığımı dürüp içime bir sus gömerim olduğum yere. Sayfalarını tersinden çeviririm yaşamın. “tüh”lerin tüylü mızrabını yapıştırmam sırtıma. Dokunuşlar alırım kelebek kanatlarından Karanlığım aydınlanır kıvılcımla. Zerdali dalından kement atarım rüzgara. Kurarım yuvamı esintinin boşluğuna Gölgemle kapatırım kendi ışığımı. İnmem kestiğim daldan inatla. Koyarım mesafeleri katlayarak zarflara. iğne deliğinden iplik geçirse de ruhum Göç ederim ten mülkünden düşlerin ötesine Ölümün kıyısında hayatın taşrasında Dirilirim bir yaprağın su damlasında. Hiç yağsa dudaklarımdan sağanak sağanak Elime el değse o da kim derim mırıldanarak Tüm teşbihler önemsizdir Zihnin hamurunda yoğruldukça kırık zaman. Her aşık kendi kalbinden asılır dar ağacına sevmeyi bilen her kuş yalnızdır aslında..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALNIZ KUŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALNIZ KUŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamlı Güzel bir eser okudum Yüreğine Sağlık, İlhamın bol,Kalemin Kavi olsun. Sevgiler. Selâmlar. Şiir tadında; Hayrlı günler Hayrlı ömür Hayrlı Bayramlar dilerim.
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...