Şimdi el oldum artık yaptıkların cabası, Bir türlü silemedim öyle sinmiş ki isin, Yok artık yüreğimin seninle merhabası. Ruhumun tellerinde ekşi şıra gibisin, Ne Arasat ne Araf cehennemin dibisin!
Güneşin kavurduğu aşk çöllerinde kumum. Ne istersin ki benden her şeyin sahibisin. Kendi yağıyla yanan bir mum kadar masumum. Ettiğin zulüme bak tıpkı Hera gibisin, Ne Arasat ne Araf cehennemin dibisin!
Aldın da beni tenden ne tinsin ne de sinsin. Figanlar çarşısında içimi kaplar sisin, Sevdamı zindanlarda zincire vuran kinsin. Kalbimin köşesinde onmaz yara gibisin, Ne Arasat ne Araf cehennemin dibisin!
Asumanî bir duygu sanma sanadır zarım. Hades’in aşk odunda yanan mevahibisin. Ne kadar da sevmiştim ruhumdu bergüzarım. Dilenci mendilinde bozuk para gibisin, Ne Arasat ne Araf cehennemin dibisin!
Fettan mavi gözlerin kimlere bade sundu? Sen işret meclisinin gözde musahibisin. Benliğin benliğinin varlığından yoksundu. Yılkısı sallan seyip boş bir hara gibisin, Ne Arasat ne Araf cehennemin dibisin!
Heyhat şükûfe sandım harcadın yıllarımı, Bilmem hangi dilberin meşrebine tabisin. Çıkmaz bir hendesede kaybettim yollarımı. Dünyamı ters döndüren meş’um sara gibisin, Ne Arasat ne Araf cehennemin dibisin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE ARASAT NE ARAF’SIN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE ARASAT NE ARAF’SIN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül sesinizin mısralarda vücut bulmasıyla güzel bir eser çıkmış ortaya bize de okuyup yazan yüreği kutlamak düşüyor nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımı sunar gelecek günlerin mutluluk getirmesi temennisiyle kalın sağlıcakla
Fettan mavi gözlerin kimlere bade sundu? Sen işret meclisinin gözde musahibisin. Benliğin benliğinin varlığından yoksundu. Yılkısı sallan seyip boş bir hara gibisin, Ne Arasat ne Araf cehennemin dibisin! duygu yülü dizlerinizi kutlarım güzel yüreğiniz daim olsun hayırlı bayramlar
Bu Güzel Eseri yazan Şairimizi, Canı Gönülden kutlar Tebrik ederim İlhamınız bol yüreğiniz kaleminiz var olsun. Selâm ve Duâ ile Saygılar Sevgiler. Efendim.
Allah şehitlerimize ölmüşlerimize rahmet eylesin, sevda ve özlem vardı,çok acıklıydı, Çok güzeldi yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Asumanî bir duygu sanma sanadır zarım. Hades’in aşk odunda yanan mevahibisin. Ne kadar da sevmiştim ruhumdu bergüzarım. Dilenci mendilinde bozuk para gibisin, Ne Arasat ne Araf cehennemin dibisin!
tebrik ediyorum güzel şiir olmuş günün şiiri olacak özeliklerde kaleminiz susmasın selamlar............
Şimdi el oldum artık yaptıkların cabası, Bir türlü silemedim öyle sinmiş ki isin, Yok artık yüreğimin seninle merhabası. Ruhumun tellerinde ekşi şıra gibisin, Ne Arasat ne Araf cehennemin dibisin!
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...