Sevmeyenler ne bilsin aşk odunda yanmayı, Sevgi çiçek gibidir uğrunda ister uğraş! Ne kadar çok isterdim sözüne inanmayı, Gözlerimin feriydin şimdilerde akan yaş!
Sıkışıyor içimde özlemin rüzgârları, Ruhuma dar geliyor tenimin hangarları, Bir türlü gelmiyorsun yolum tren garları, Benimkisi yolunda ölümüne bir savaş!
Donan duygularıma bilerek çiçek açtın, Her gün kucak açarak seyrettiğim yamaçtın, Sana giden yollarda zihnimdeki kırbaçtın Layık değil hürmete aşka eğilmeyen baş!
Nefes gibi çektim de içime dertlerini, Sevgi ile erittim bütün nefretlerini, Sevenler nerden bilsin gönül namertlerini, Sevene sözüm güldür vefasıza ağır taş!
Bir türlü bulamadım engebelerde düzü, Beni dertlere salan aşkın öteki yüzü, Her gece başka kâbus göremedim gündüzü, Sevdam yaktı güneşi alevler sarmaş dolaş!
Yâdıma sen gelirsin ne zaman dönsem düne, Mehtap da hayalinin seyrine daldım yine, Hiçbir âşık denk gelmez yârinin menendine, Dön artık sevda kuşum bitsin artık bu telaş!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDA YO/KUŞUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDA YO/KUŞUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Daima güzel eserler yazan kaleminizi kutluyorum sayfanızda anlamlı akıcı okuyanı düşündüren eserinizi beğeniyle okudum yüreğine ve emeğine sağlık sayfanızda nice böyle güzel eserler görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Benimkisi yolunda ölümüne bir savaş! Layık değil hürmete aşka eğilmeyen baş! Sevene sözüm güldür vefasıza ağır taş! Sevdam yaktı güneşi alevler sarmaş dolaş! Dön artık sevda kuşum bitsin artık bu telaş!
Güzel gönlünüzle dillenen Bu güzel eserinizi, tebrik ediyorum Ümit gönül dostum.
Ve bu vesile ile; Öncelikle size, ailenize ve tüm sevenlerinize Huzurla geçecek, kahkaha ve sevinçle renklenecek Bir ramazan bayramı diliyorum.
Yâdıma sen gelirsin ne zaman dönsem düne, Mehtap da hayalinin seyrine daldım yine, Hiçbir âşık denk gelmez yârinin menendine, Dön artık sevda kuşum bitsin artık bu telaş!
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...