Göz görür gönül sever benim çektiğim çile, Her kelimen bir kurşun her cümlen ömre bedel! Sevdanın çöllerinde sen düşürdün bu hale, Sensizliğe hapsolmak benden istenen bedel!
Saplandı yüreğime yüreğindeki sancı, Bilemedim bağında kimler yolcu kim hancı, Tanıdık tüm duygular şimdi bana yabancı, Güneş ufukta ölgün bağrımdaki karayel!
Acılarım zamanı büklüm büklüm bükerken, Sevdam yaktı güneşi karanlıklar çökerken, Neredeydin sevgilim ben sevdanı çekerken, Sarmıyorsan sinemi aşkın kurşunuyla del!
Gönül müptelasını duygulara ezdirdin, Olmaza âmin deyip hayalinle gezdirdin, Yeter artık ay yüzlüm beni benden bezdirdin, Kalksın artık gönlüme koyduğun yersiz engel!
Şu yangına bir su dök yoksa nicedir halim. Sevgiye set çekenden var mı ki daha zalim. Henüz vaktimiz varken helalim ol hilalim, Hicran sokaklarından vuslat bahçesine gel!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZ GÖRDÜ GÖNÜL SEVDİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZ GÖRDÜ GÖNÜL SEVDİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Göz görür gönül sever benim çektiğim çile, Her kelimen bir kurşun her cümlen ömre bedel! Sevdanın çöllerinde sen düşürdün bu hale, Sensizliğe hapsolmak benden istenen bedel! üstadım yüreğinize sağlık selam ve saygıalr...
Dualarımla, selamlarımla.