Görmüş müdür insanlık kelepçeli elimi Yasaklara sürünüp nasırlanmış dilimi Rastlayan varsa desin illegal fiilimi Çok zoruma gidiyor suçlanmak suçsuz yere Reva mıdır yapılan böyle barışsevere.
Hani nerede şimdi arkadaş sandıklarım Güven bana dedikçe sözüne kandıklarım Onlar için üzülüp onlarla yandıklarım Çok zoruma gidiyor dostlukların bitişi Tutmaya çalışırken uçuruma itişi
Merhametin önüne çekilince perdesi Başımızı bürüdü ihanetlerin sisi Çalışıyor sürekli hainlerin kulisi Çok zoruma gidiyor zavallıca yaşamak Huzur bulmak imkânsız sona kalmışken ramak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zoruma Gidiyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zoruma Gidiyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan çiğ süt etmiştir kendine yok faydası Menfaati bitince toplar tarağı tası Dost seninle ağlayan seninle tutan yası Hiç zoruna gitmesin sarraf altından anlar Senden üstün olmalı, seni üzen insanlar
Profilinizden gördüğüm kadarı ile uzun zamandır buradasınız ve şiirlerinizde mükemmel. Sizi üzen vefasızlık sanırım. Ben şiirden bunu çıkardım.
Kalabalığa gerek yok bence. Bu yüzden herkes "dost" olamaz. Herkesten de dost olmaz. Saygı ve selamlar
bir yorumunuzda emekli olduğunuzu yazmıştınız. Yarım asırlık hayatınızda kim bilir dost görünen yüzlerle karşılaşmışsınızdır. Acımadan acınacak durma gelmeden silip atmak gerekir ama benim eksikliğimden sanırım yapamıyorum. Onlar sildi elimden gelen bir şey yok, sadece 2 tane güveneceğim arkadaşım var, son yıllarımı, belki günlerimi onlarla geçireceğim. Sevgiyle kalın Öykü hanım...
İyi ki ahiret var..Yoksa zora giden şeylerin hesabı sorulmasaydı daha büyük bir ızdırap sebebi olurdu..Derindeki yaranızı hissederek okudum dizelerinizi..Ne diyelim Afet hocam..Kader..Yüreğiniz dert görmesin..Kaleminize sağlık..Sonsuz sevgimle
Selva Durmaz Emir tarafından 5/7/2020 4:59:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir esnaf dükkanında bir şiir görmüştüm: Kahvelerim pişti gel, Köpükleri taştı gel. İyi gün dostlarım, Kötü günlerim geçti gel. Tebrik ederim ablam saygılarımla.
Hayat denen bu yolda insana insan gerek Destek için omuza omuz verecek direk Lakin insan bulmak zor dostlar bile engerek Çok zoruma gidiyor itilip tartaklanmak Beklenmedik bir anda sırtımdan bıçaklanmak
Diyerek eşlik etmek istedim izninizle. Saygılar Afet Abla.
Neye talip olduğunuza bakın Ablacım ne olduğunu anlamanız kolaylaşır. Çifte yemekten inanın kırılmadık yerim yok benimde. İnsanları sevmenin böyle bir sonucu var maalesef. Allah resulü kime ne zarar veriyordu ki Onu taşlayıp hakaret ediyor yollarına çalı atıp çocuklara taşlatıyorlar dı. Tercihi insan olanın çektiği insanlardan olacak elbet. Hamd olsun ki göz yaşı var.Ben hep ona sığınıyor Allahdan af diliyorum. Eminim ki yıl aynı değilse bile yol aynı. Allah yolda komasın Muzaffer eylesin. zira yenilmekte zafer sayılıyor bizde. Haddi aştı isem affola. Hayırlı gün ve Ömür. (Amin )
ablam, benim ablam yok, abla olarak bir kardeşim yok yani.. aynı çile işkence ve kahır ve zoruna gitme durumları.. ki sizi benden daha iyi anlayan zor bulunur buralarda. kimi dövseniz de kimi kızsanız da ana yarım gibisiniz, ablam gibisiniz..ben sizi tanımış kadar tanıdım sanal da olsa.
Bir orada değil burada da var
Yaradan her türlü virüsü saçan
Bir orada değil burada da var
Afet anne ellerinizden öpüyorum