Çatısız bir evden doldu gökyüzü salonuma Çıplak ayaklarla bastım çimenli yollara. Boşalttı dağlar kışları gürül gürül akan sulara. Boy verdi bahar çiçekleri nehir boylarında. Kafası karışıktı yüreğimin kaçıp saklandı Tuval niteliğinde doğaya. Toprağını bulmuş tohum gibi. Büyüyüp boy verdikçe ağaç olup tutundum yaşama. Bir çocuğun gülüşünü saklasam da içimde. Batmadık diken kalmadı yalın ayak yürümelerde. Aldığım tüm yolları başa sardım sert fırtınalarda; Bir sevgiliyi arar gibi sarıldım bazen de o yollara. Bir seyir haliydi yaşam Kimine lunapark kimine de Berlin duvarıydı. bazen içe bazen dışa..
Bir yüreği taşımak Bin aşkı yürekten dağıtmaktı. Bir şiir ziyafetinde kayan bir yıldızı yerine koymaktı. Kısacası altın şıngırtısı kadar hoş teneke tıngırtısı kadar boş yaşamda Duygusal zeka, şevkâtli yürekle İyilikte, güzellikte, hoşgörüde yarış tutmaktı. Var olanın hikayesini metafor zenginliğiyle yazmaktı..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Metafor Zenginliği şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Metafor Zenginliği şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlam dolu ve anlatımı mükemmel bir serbest vezin şiiri okudum, aynı zamanda duyguluydu. Bu nadide eseri ve değerli kalemi yürekten tebrik ederim. En içten selam ve saygılarla. Nice böyle güzel şiirlere.
harika tebrikler yüreğin dert görmesin
Saygılarımla.