Uyuma uyan artık benliğine sahip çık, Kiralama beynini cehalet tahtını yık, Sağa sola kanmayıp olursak hepten ayık, Yok olup kaybolacak hainlerin sesleri, Hepsinin kursağında kalacak hevesleri!
Toprağına kurbanım kanım her karışında. Milletimiz mahirdir insanlık yarışında, Bir başka huzurludur Hakk’a yakarışında. Zalime amansızız keseriz nefesleri, Kursağında kalacak hainin hevesleri!
Ecdadım çile çekti kanlarına kan kattık. Çok desiseler gördük badireler atlattık. Yılmadık birlik olduk düşmanları çatlattık. And olsun yok olacak hainlerin sesleri, Hepsinin kursağında kalacak hevesleri!
Yüreğimiz imanlı yedi düvele yettik. Al Bayrağa renk verdik Vatan bağrından bittik. Er meydanında yendik hilelerle kaybettik. Kökünden keseceğiz bütün kısık sesleri, Hepsinin kursağında kalacak hevesleri!
Bu satılık ruhlular hakikatte hastalar, Şeytanı alt ettiler şeytandan da ustalar, Beş kuruşluk akılla Hak ile kıyastalar, Ansızın kesilecek tak diye nefesleri, Hepsinin kursağında kalacak hevesleri!
Namusumuz arımız canımıza can verir. Bu toprakta doğanlar bu toprağa kan verir. Bağrında şehitlerim cana gelir can verir. Zalime meydan okur AllahAllah sesleri, Kursağında kalacak hainin hevesleri!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AND OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AND OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üstadım çok güzeldi,Harikaydı, özlem vardı,düşündürücü,acıklı,akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum,Duyarlı o güzel yüreğine ve ellerine sağlık,Dua ve selamlarımla
Bütün şiirleriniz gibi buda harika olmuş üstadım.Kaleminiz ve kelamınız hiç susmasın.Siz her zaman böyle güzel şiirler yazın bizde zevkle okuyalım.En kalbi selam ve saygılarımı sunarım.
Ecdadım çile çekti kanlarına kan kattık. Çok desiseler gördük badireler atlattık. Yılmadık birlik olduk düşmanları çatlattık. And olsun yok olacak hainlerin sesleri, Hepsinin kursağında kalacak hevesleri!
Güzel şiirdi, beğeniyle okudum. Nice şiirlere diyor, Şairimi KUTLUYORUM...