Sağa sola sapmadan hakikati Hâk bilip, Yırt nefis perdesini, ölmeden önce ölüp, Kalk gaflet uykusundan kendine gel silkinip, Boşuna oyalanma elinden kim tutacak? Sende boyan nuruna Güneş battı batacak!
Nursuz gölge mi olur yönel nuru verene. Masivadır şu âlem gönlü ile görene. Can verilir bu yolda canı yola serene. Boşuna oyalanma elinden kim tutacak? Sende boyan nuruna Güneş battı batacak!
Kâinata göz gezdir gölgesi her zerrede, Kendini kendisiyle kanıtlar arz kürede, Arı peteği işler esması her karede. Boşuna oyalanma elinden kim tutacak? Sende boyan nuruna Güneş battı batacak!
İlim ehli Bilirler varlığı ve yokluğu. Çoklukta teklik görür teklikte de çokluğu. Varlıkta yok olanlar ne bilsinler tokluğu. Boşuna oyalanma elinden kim tutacak? Sende boyan nuruna Güneş battı batacak!
Aşkla çarparsa yürek gerçekleri söyler dil. O’na çevir rotanı olmadan ruhun zelil. Ölüm yok olmak değil, Güneş gölgeye delil. Boşuna oyalanma elinden kim tutacak? Sende boyan nuruna Güneş battı batacak!
Cem makamına otur Hâk ile birlikte ol, Gölgenin sahibine gölgen gibi teslim ol. Yok başka bir çıkışın gideceğin yol bu yol, Boşuna oyalanma elinden kim tutacak? Sende boyan nuruna Güneş battı batacak!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNEŞ BATTI BATACAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNEŞ BATTI BATACAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda güzel akıcı bir dille yazılmış mısralar arası uyum mükemmel olan eserinizi beğeniyle okudum sayfanızda nice böyle güzel eserler yazmanız ve bizlerle paylaşmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Cem makamına otur Hâk ile birlikte ol, Gölgenin sahibine gölgen gibi teslim ol. Yok başka bir çıkışın gideceğin yol bu yol, Boşuna oyalanma elinden kim tutacak? Sende boyan nuruna Güneş battı batacak!
Tebrikler, Hakikatı yazan kaleminiz Daim olsun. Saygılarımla...;
Kalemin duygulu, vurgulu, ve edebi değerini şahikalardan gözler önüne seren, okuyucusu tılsımlı atmosferiyle okuyucusunu sarıp sarmalayan, belleklerden silinmez nefis bir şiir olmuş. Beğenerek, edip kaleminiz ve emeğinize saygı duyarak zevkle okudum. Okunması, okutturulması ve paylaşılması gereken seçkin bir şiir olmuş. Günün şiiri olarak taçlanması gereken bir şiir olarak gördüm. Şiir, sanat ve hayat yolunuzun açık ve aydınlık olması dileklerimi iletiyorum. İyi varsınız ve iyi ki bu güzel şiiri gün yüzüne çıkardınız. Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olmasını diliyorum. Sevgi ve saygılarımla birlikte sonsuz başarı dileklerimi iletiyorum. Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.